مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: وضعیت فعلی حضور اتباع بیگانه به نفع کشور نیست و آن ها مسائلی را ایجاد می کنند، بیشتر هجوم فرهنگی از طرف اتباع بیگانه است و این موضوع در شهرهای حوزه انتخابیه اینجانب وضعیت اسفناکی پیدا کرده است.
حمید رسایی خطاب به پزشکیان تأکید کرد: یکی از وزرای آقای روحانی که در ستاد شماست کاندیداهای دیگر را طالبان خطاب می‌کند این یعنی به ۱۰ میلیون نفر از ایرانی‌ها چنین نسبتی را می‌دهد.
از طرح مجلس علیه ارتش کانادا تا وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت

این هفته در خانه ملت چه گذشت؟

نمایندگان مجلس این هفته ۲ جلسه علنی داشتند که با حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت را بررسی کردند.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت: خجالت هم خوب چیزی است؛ وقتی ترامپ از برجام رفت، نشست خبری گرفتن و گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و شد چند ماه، ولی کاری نکردند.
دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری با اعتمادسازی، استفاده از ظرفیت ها و راهبرد نخبگان میسر می شود. رهبر معظم انقلاب به مشارکت حداکثری تاکید کردند؛ باید مراقب جریان نفوذ و چندقطبی سازی باشیم و در دام فرایند های هدفمند قرار نگیریم.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها هم به قانون جهش تولید مسکن عمل نکرده و تسهیلات ساخت مسکن را به مردم اعطا نمی‌کنند. این اقدامات در فرآیند قانون و مصوبات دولت برای مسکن‌سازی اختلال ایجاد می‌کنند.
پیرهادی گفت:هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شیب رقابت‌های کاندیداها تندتر و فضا تبلیغات هیجانی‌تر می شود،در این فضا باید توجه داشت که از فردای انتخابات ،زمان پاسخ گویی است و مردم تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی را مطالبه خواهند کرد.