اصفهان

مهمترین اخبار

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده راستای تسهیل عبور و مرور در ایام تعطیلات نوروزی گفت: مجموعه این اقدامات بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.
مسؤول منطقه حفاظت شده قمصر و برزک گفت: اجزای ۵ راس کل وحشی و ۲ راس قوچ وحشی و ۲ راس بز وحشی و ۹ قطعه کبوتر وحشی کشف و شکارچی حرفه ای طی ۴۸ ساعت تلاش و گشت توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان دستگیر شد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای رونق صنعت هتل‌داری باید معافیت هزینه آب، گاز و مالیات در نظر گرفته شود، گفت: شهرداری، سرمایه‌گذاران را با ارائه پروانه رایگان برای ساخت هتل تشویق می‌کند.
استاندار اصفهان گفت: حضور میدانی در بازار و حضور در جمع خریداران و فروشندگان را در روزهای پایانی سال با جدیت و مستمر دنبال کنید، این موضوع را در ستاد تنظیم بازار نیز به اعضاء ستاد تأکید شده است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان:

انتخابات ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مجریان انتخابات هیچ‌گونه گرایشی به نماینده‌ای نداشتند و تنها تأکید ما برگزاری شایسته انتخابات ذیل راهبردهای مقام معظم رهبری بود که محقق شد.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان میهمان فولاد خوزستان بود که توانست سه بر یک به پیروزی برسد و بعد از پنج شکست متوالی در لیگ با این برد از بحران خارج شود.
مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال آینده سهم شهروند در نرخ کرایه بلیت به نسبت سال جاری حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است و این موضوع از ابتدای سال آینده اجرایی می‌شود.
بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۲۹۷ میلیون متر مکعب رسیده که برابر ۲۴ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را ثبت کرده است.
سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: چند سالی است در شهر اصفهان به جای تمرکز روی تبلیغات محیطی که شهر را نازیبا و محیط زیست را به خطر می‌اندازد، از اپلیکیشن «اصفهان من» بهره بردیم، در این راستا هر سال تلاش کردیم کیفیت خدمات در این برنامه بالاتر برود.
آئین گرامیداشت روز شهدا در ذوب آهن اصفهان با کاشت یکصد و ده اصله نهال مقاوم همراه بود. در این مراسم که در روز سه شنبه ۲۲ اسفند ماه جاری با همکاری مدیریت های ایمنی، بهداشت و محیط زیست، خدمات شهری و امور پسماند، سرپرستی امور شهدا، جانبازان و ایثارگران، حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پایگاه مقاومت شهید سلیمیان  ذوب آهن اصفهان در محل آتش نشانی این مجتمع عظیم صنعتی برگزار شد
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: نحوه صدور پروانه ساختمان‌های واقع در بافت‌های فرسوده بر اساس ابلاغیه اداره کل راه‌وشهرسازی با توجه به ویژگی گروه‌ها و شرایط بهره‌مندی از ضوابط تشویقی، اجرا و ابلاغ می‌شود.