اصفهان

مهمترین اخبار

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری پدر و پسری که با ارسال پیامک جعلی با عنوان ابلاغیه سامانه «ثنا» قوه قضائیه، از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استقرار الگوی گرم تابستانی همراه با افزایش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما با تداوم گرما در طول روز و افزایش دمای کمینه‌ها و خیزش کانون‌های گردوغبار تا پایان مردادماه تداوم دارد.
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم فضای نمایشگاهی برای نمایش آثار جدید هنرمندان جوان در فضاهای پیرامونی گیت ورودی ایستگاه‌های متروی اصفهان ایجاد کنیم؛ در این راستا تمام موضوعات ایمنی و پدافند غیرعامل برای ایجاد این فضای نمایشگاهی در نظر گرفته می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان:

معتقدم تمام درآمدهای شهرداری این کلان‌شهر پایدار است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معتقدم تمام درآمدهای شهرداری این کلان‌شهر پایدار است و به‌هیچ عنوان تراکم‌فروشی نداریم.
بسیاری از مردم مذهبی اصفهان روز ۲۸ تیر ۱۳۳۱، به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از آیت‌الله کاشانی و دولت مصدق اعلام کردند و تعدادی مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا منحصربه‌فرد است؛ ما این اقتدار را مرهون قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا هستیم و جمهوری اسلامی ایران پس از 1400 سال و بر این اساس شکل گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله بی‌سابقه کوکائین به وزن ۱۰ کیلوگرم در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری پلیس استان اصفهان خبر داد.
جواد آقایی‌پور به سپاهان پیوست وی پیش از این در تیم‌های استقلال خوزستان، نساجی، سپیدرود به میدان رفته است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش باد در نواحی شرقی، شمالی و مرکزی استان موجب افزایش آلودگی هوا در این مناطق در هفته جاری خواهد شد.