ظریف:

بعد از انتخابات ریاست جمهوری به منتخب ملت احترام بگذاریم

وزیر پیشین امور خارجه کشورمان با بیان اینکه باید روز شنبه بعد از انتخابات ریاست جمهوری به منتخب ملت احترام بگذاریم، گفت: انتخاب را مردم تمام خواهند کرد.

تصویر بعد از انتخابات ریاست جمهوری به منتخب ملت احترام بگذاریم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد جواد ظریف امشب، ۱۲ تیرماه در جمع حامیان مسعود پزشکیان نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تالار احسان شیراز، گفت: تحریم‌شکن مردم هستند که با حضورشان در صندوق رأی ثابت کردند نمی‌توان ایرانی را تهدید، تحریم و تحقیر کرد.

وی با یادآوری اینکه زمانی با پشتوانه مردم گفتم هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید، افزود: باید به خود اطمینان کنیم. مردم ما در برابر هجمه خارجی ایستادند و شکل اشغال‌گران را به خود نگرفتند بلکه اشغالگران را در خود حل کردند.

ظریف بیان کرد: این مردم رنج دیده و سختی کشیده‌اند، سفره‌های مردم کوچک شده است و تحریم‌ها مردم را اذیت کرده است. باید مسببین ناملایمات را به خانه بفرستیم.

وزیر پیشین امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه باید روز شنبه بعد از انتخابات به منتخب ملت احترام بگذاریم، گفت: انتخاب را مردم تمام خواهند کرد. اگر در انتخابات شرکت کنمد به دنیا ثابت می‌کنیم این مردم خواهان رفع تحریم‌ها هستند.

استاندار اسبق شیراز هم در این برنامه گفت: دوره اول انتخابات تمام شد. در مرحله اول نتیجه خیلی دور از انتظار نبود اما در دور دوم این جماعت عظیم باید اراده خود را تثبیت کنند و در پای صندوق‌های رأی بیایند.

محمد ابراهیم انصاری لاری بیان کرد: مردم با این هیجان ثابت کردند اصلاحات زنده است. دولت پزشکیان، دولت سوم دولت روحانی نیست. او این زیرکی را دارد که نقاط قوت دولت‌های سابق را بگیرد و از ضعف دولت‌های گذشته تجربه بگیرد. امیدوارم مردم روز جمعه با تمام تردیدها به پای صندوق‌های رأی بیایند.

منبع: ایسنا

695127