آیا تجهیز دفاتر برخی از نمایندگان توسط شهرداری مشهد صحت دارد؟

رئیس شورای شهر مشهد در پاسخ به پیگیری پُُرسون در این زمینه گفت: خبر تجهیز برخی از دفاتر نمایندگان مجلس توسط دستگاه های دیگر نادرست است.
تصویر آیا تجهیز دفاتر برخی از نمایندگان توسط شهرداری مشهد صحت دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، همزمان با داغ شدن خبر تجهیز دفاتر و حتی دراختیار قراردادن املاک شهرداری جهت دفاتر برخی از نمایندگان مشهد و حتی واگذاری به غیر این املاک توسط برخی از نمایندگان به افراد دیگر در روزهای اخیر در فضای مجازی، رسانه پُرسون به جای موضع گیری بی حاصل، سعی برآن داشته است همراه با ذات نام رسانه ای خود پُرسون پُرسون پیگیر موضوع باشد تا شفافیت را در این زمینه تقدیم افکار عمومی نماید و از هرگونه موضع گیری بی حاصل در این زمینه تا روشن شدن موضوع پرهیز کرده است. برای همین در راستای رسالت خبری خود پیگیر موضوع شده است.

همزمان با طرح سخنانی مبنی بر تقاضای یک یا چند نماینده مجلس شورای اسلامی از شهرداری مشهد بابت تجهیز دفتر کار و در اختیار قراردادن امکانات بیان شد؛ خبرنگار پُرسون خراسان رضوی با توجه به حساسیت موضوع به سراغ رئیس شورای شهر مشهد رفته است و با بیان چند سوال موضوع را پیگیری کرده است.ضمن تشکر، با هم میخوانیم:

سوال خبرنگار پرسون: اخیرا صحبت های منتشر شده است مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت تجهیز دفاتر کار خود و بحث استفاده از امکانات مدیریت شهری به شهرداری نامه زده اند و تقاضای یک سری اقلام جهت دفاتر خود کرده اند؛ آیا به عنوان رئیس شورای شهر از این ماجرا خبر دارید و آیا برای این موضوع قانونی وجود دارد و شهرداری براساس تبصره ای قانونی موظف به تامین این تجهیزات است؟

پاسخ موحدیان رییس شورای شهر مشهد: من از این ماجرا خبری ندارم از این جهت که این تقاضا را داشته اند یا نه؛ اما صراحتا عرض می کنم هیچ دستگاهی اصلا نمی تواند وسائلی را تهیه کند و در اختیار نماینده مجلس قرار دهد.

البته اگر امکاناتی مثل مکان باشد می توان با یک تفاهم نامه به نماینده مجلس داده شود ولی اینکه بخواهیم هزینه هایش را بپردازیم خیر، این کار نادرست است.

نمایندگان خودشان از مجلس هزینه ای دریافت می کنند و هزینه ها را خودشان باید بدهند؛ عرض کردم برای واگذاری دفتر محدودیتی وجود ندارد اما تامین مسائل مالی توسط مدیریت شهری هیچ ضرورتی ندارد.

بنده در گذشته فرماندار بودم و با اطلاع دقیق عرض می کنم که تامین منابع مالی و تجهیزات دفتر نماینده مجلس صحیح نمی باشد‌.


خبرنگار پُرسون: در حال حاضر برخی از نمایندگان مردم مشهد در مجلس تغییر کرده اند آیا دفاتری که در گذشته در اختیار این نمایندگان قرار گرفته است هم اکنون توسط مدیریت شهری بازپس گرفته می شود؟

پاسخ موحدیان: قطعا همین گونه است و قطعا آنها باید باز پس گیری شوند.

695032

مطالب مرتبط