ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، نشانه‌هایی از حرکت به سمت مرز ۶۰ هزار دلار را نشان می‌دهد.
با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۳۳۸ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۳.۴۱ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
رالی بهبود ارزهای دیجیتال روز دوشنبه در ساعات معاملاتی ایالات متحده متوقف شد و بیت کوین (BTC) بار دیگر به کانال ۶۳ هزار دلار بازگشت. علت این موضوع، افزایش فشار تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده بر شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو، عنوان شده است.
همه ما این را می‌دانیم که بازار فیوچرز اهمیت بسیار زیادی برای تریدرها دارد. نینجا تریدر را باید یکی از بهترین ابزارها و پلتفرم‌ها برای معاملات فیوچرز معرفی کنیم که امکاناتی عالی به شما ارائه می‌دهد. در کنار آپشن‌های فوق‌العاده این پلتفرم برای ترید، بروکر اختصاصی آن نیز برای کاربران قابل ‌دسترسی است.
با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی صعودی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۳۵۹ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۳.۳۲ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
در دنیای پرشتاب امروز، سرمایه‌گذاری به یکی از ارکان اصلی زندگی افراد تبدیل شده است. بازارهای مالی مختلفی با وعده سودآوری و افزایش سرمایه، افراد را به سوی خود جذب می‌کنند. فارکس و ارز دیجیتال، دو مورد از محبوب‌ترین این بازارها هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت:

بیت‌کوین در یک قدمی اوج قیمت

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۲۱۳ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۳.۳۲ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها که سال‌ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
گاوهای بیت کوین طی هفته گذشته تلاش کردند تا با ایجاد یک رالی صعودی، نزول‌های پیشین را جبران کنند، اما در سطح ۶۷ هزار دلار با فشار فروش شدیدی مواجه شدند. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته، بیش از ۵ درصد کاهش یافته است.

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.