وضعیت فعلی حضور اتباع بیگانه به نفع کشور نیست

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: وضعیت فعلی حضور اتباع بیگانه به نفع کشور نیست و آن ها مسائلی را ایجاد می کنند، بیشتر هجوم فرهنگی از طرف اتباع بیگانه است و این موضوع در شهرهای حوزه انتخابیه اینجانب وضعیت اسفناکی پیدا کرده است.
تصویر وضعیت فعلی حضور اتباع بیگانه به نفع کشور نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: رقابت های انتخاباتی تمام می شود، نباید در این دوران حرفی زد که دشمن شاد شود و دستاوردهای عظیم انقلاب نادیده گرفته و منافع ملی مورد هجمه قرار بگیرد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۲۳ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شده است. شفاف اعلام کنید به کدام دانشگاه چه میزان پرداخت شده و همچنین اجازه ندهید این بدهی ها مجددا انباشته شود.

وی با اشاره به اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری اجرا شد اما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلایه داریم که چرا متناسب سازی حقوق کارگران شریف انجام نشده است، ادامه داد: وضعیت فعلی حضور اتباع بیگانه به نفع کشور نیست و آن ها مسائلی را ایجاد می کنند، بیشتر هجوم فرهنگی از طرف اتباع بیگانه است و این موضوع در شهرهای حوزه انتخابیه اینجانب وضعیت اسفناکی پیدا کرده است.

منبع: ایلنا

694644