نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات؛ ضرورت امروز کشور/ مراقب جریان نفوذ و چندقطبی سازی باشیم

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری با اعتمادسازی، استفاده از ظرفیت ها و راهبرد نخبگان میسر می شود. رهبر معظم انقلاب به مشارکت حداکثری تاکید کردند؛ باید مراقب جریان نفوذ و چندقطبی سازی باشیم و در دام فرایند های هدفمند قرار نگیریم.
تصویر مشارکت حداکثری در انتخابات؛ ضرورت امروز کشور/ مراقب جریان نفوذ و چندقطبی سازی باشیم

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ گردهمایی جمعی از فعالان استان با دکتر محمدبیگی، فرمانده سپاه استان و جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه استان قزوین به منظور تبیین ضرورت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیرماه و ارائه راه‌کارهای تحقق مشارکت و انتخاب اصلح عصر جمعه به همت سپاه صاحب‌الامر استان برگزار شد.

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این نشست شرکت در انتخابات با مشارکت حداکثری را راهگشای حل مسائل و ضرورت امروز کشور دانست و تاکید کرد: این مشارکت حداکثری با اعتمادسازی، استفاده از ظرفیت ها و راهبرد نخبگان میسر می شود. رهبر معظم انقلاب به مشارکت حداکثری تاکید کردند؛ باید مراقب جریان نفوذ و چندقطبی سازی باشیم و در دام فرایند های هدفمند قرار نگیریم.
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با تحلیل مسایل داخلی و خارجی و ارایه برنامه و کارنامه خود به مردم در انتخاب اصلح کمک کنند. با انتخاب درست، می توانیم دولت شهید رئیسی را ادامه دهیم؛ باید توجه کنیم که مردم ولی نعمت و ما خادمین آنها هستیم و در مردم سالاری دینی مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است. باید به میدان آمده و مردم را به انتخابات با مشارکت بالا دعوت کنیم.

693749