تاکید بر امانتداری در اخذ و شمارش آرای مردم

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: آرای مردم با دقت و امانتداری اخذ و شمارش خواهد شد.

تصویر تاکید بر امانتداری در اخذ و شمارش آرای مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حسن صادقی‌مقدم در نشست آموزشی تخلفات انتخاباتی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد: مجریان و ناظران انتخاباتی باید در روز برگزاری انتخابات به موقع در شعب اخذ رای حضور داشته باشند و فرآیند نظارت بر رای‌گیری را طبق زمان مشخص‌شده یعنی ساعت ۸ صبح آغاز کنند.

وی اطمینان داد که با توجه به هماهنگی کامل بین وزارت کشور و شورای نگهبان و آمادگی کامل ناظران شورای نگهبان در کلیه شعب در سراسر کشور، انتخابات با حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی کشور برگزار می‌گردد و ناظران شورای نگهبان به عنوان «مدافعان حریم مردم‌سالاری دینی» با هوشیاری کامل از آرای مردم صیانت و به عنوان امانت از آن پاسداری خواهند کرد.

وی اضافه کرد : نظارت مؤثر شورای نگهبان در کلیه مراحل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از استقرار شعب اخذ رأی، چاپ تعرفه، آماده سازی دستگاه‌های احراز و توزیع نظام‌مند دستگاه‌ها و تعرفه‌های اخذ رأی شروع و با دقت کامل در روز اخذ رأی گسترش یافته و تا شمارش آرای کلیه شعب و نحوه ارسال به ستاد وزارت کشور و شورای نگهبان و نحوه تجمیع آرا زیر نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ادامه خواهد یافت.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با گرامیداشت دهه ولادیت بیان داشت: ان‌شاءالله این انتخابات برکات زیادی برای مردم بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

در این نشست آموزشی، جهانگیر سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، مدیران کل ستادی، روسای دفاتر استانی نظارت و بازرسی بر انتخابات و کارشناسان حقوقی و انتخاباتی شورای نگهبان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

693612