مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه بنده با توجه به فضای انتخاباتی موجود رقابت اصلی در انتخابات ریاست جمهوری بین دکتر قالیباف و دکتر پزشکیان است البته باید دید در ادامه مسیر چه اتفافی رخ خواهد داد.
بخشایش اردستانی: در فراکسیون گفتند به قالیباف رأی بدهیم اما...

افشاگری نماینده مجلس از پرداخت پول در انتخابات هیات رئیسه

نماینده اردستان درباره قول محمدباقر قالیباف برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «اگر آقای قالیباف چنین قولی داده باشند این وفای به عهد خیلی اهمیت دارد و اگر کسی مسئله به این مهمی را رعایت نکند، در آینده خیلی از قول‌هایش را زیر پا خواهد گذاشت اما ...»
من، محمدباقر قالیباف ، کاندیدای چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاستِ جمهوری، برای رقم‌زدن این هدف بزرگ به‌سوی تک‌تک شما ایرانیان عزیز دست یاری دراز می‌کنم. شما من را با تمام نقاط قوت و ضعفم می‌شناسید. شما می‌دانید آنچه وعده می‌دهم را به سرانجام می‌رسانم.
نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بدرقه میلیونی مردم ایران از شهدای خدمت و بلافاصله برگزاری انتخابات زودهنگام، باعث شد شورای حکام آژانس بین المللی از تمامی ظرفیت‌های خود برای به حاشیه راندن دستاوردها و ثبات جمهوری اسلامی استفاده کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز رئیس جمهورهای مختلفی با نگاه های متفاوت روی کار آمدند و همواره این مردم بوده اند که با مشارکت حداکثری در انتخابات رئیس جمهور خود را انتخاب کرده اند.

بر اساس شنیده‌های غیررسمی، به احتمال زیاد علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف خواهد شد. گفتنی است که نیکزاد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم می‌کند و عامل اصلی حملات را آمریکای جنایتکار با پشتوانه رژیم صهیونیستی می‌داند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهرداران برای افزایش نفوذ خود نزد دیگر اشخاص و نهادها یا برای کسب درآمد با اتکاء به روش خلق پول، به طور ویژه، زمین یا تراکم ساخت و ساز به افراد یا نهادهای در مضیقه مسکن یا مکان اداری، می‌فروشند یا با تخفیف واگذار می‌کنند. در چنین فرآیندی هم صاحب‌کار راضی است و هم شهرداری ولی البته اجحاف در زمینه حقوق عمومی صورت می‌گیرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست

آبنوش، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها را در شأن وظیفه نمایندگی ندانست و بر پیگیری امور مردم با بهره مندی از مشورت و هم فکری تاکید کرد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود شورای نگهبان انتخابات را مهندسی می‌کند، گفت: ما نگاه حزبی، جناحی و گروهی به افراد نداریم و اساساً افراد را فارغ از خاستگاه سیاسی‌شان بررسی می‌کنیم؛ خود شخص را بررسی می‌کنیم و طبیعتاً اگر احراز صلاحیت شود، گروه‌های سیاسی می‌توانند او را به عنوان نماینده خود معرفی کنند؛ لذا مبنای ما قانون است و مهندسی بلد نیستیم و اساساً مهندس نیستیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ولایتمداری رئیس جمهور آینده گفت که رئیس جمهور آینده باید درد مردم را بفهمد و به معنای واقعی مردمی و ساده‌زیست باشد.