طرح مجلس علیه کانادا اعلام وصول شد + جزئیات

۲۵۰ نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای اقدام خصمانه دولت کانادا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی را محکوم کردند.
تصویر طرح مجلس علیه کانادا اعلام وصول شد + جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی بخشی پور عضو هیات رییسه مجلس بیانیه محکومیت اقدام خصمانه دولت کانادا علیه ایران را قرائت کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مجلس شورای اسلامی اقدام نابخردانه دولت کانادا علیه سپاه را محکوم می‌کند، گفت: دولت کانادا از حامیان سرسخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی امروز و بعد از اعلام وصول طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا گفت: دولت کانادا از حامیان سرسخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و هیچ‌گونه ارزشی برای حقوق بشر قائل نیست.

وی ادامه داد: اخیرا دولت کانادا سپاه پاسداران پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را تروریست اعلام کرده آن هم سپاه که برای مبارزه با تروریست در منطقه صدها شهید تقدیم جهان و اسلام کرده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا با قید فوریت پیگیری خواهد شد. این طرح به دنبال آن است که ارتش دولت کانادا را تروریست اعلام کند تا از این به بعد هیچ کشوری به خود اجازه ندهد نیروهای مسلح پرافتخار ایران و سپاه را مورد هجمه قرار دهد. اینها نماد مردمی و حق‌طلبی و شهادت‌طلبی هستند.

حاجی‌بابایی در پایان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی اقدام نابخردانه دولت کانادا را محکوم می‌کند.

منبع: ایسنا

693728

مطالب مرتبط