مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

با اشاره به تلاش آمریکا برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه،

آمریکایی‌ها بارها در مسائل مرتبط با ایران شکست خوردند

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که آمریکایی‌ها هیچ حرفی برای استفاده از امتیازات برجام ندارند و دست اندازی به امتیازات برجام به نوعی فضولی در مساله‌ هسته‌ای ایران است.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت:‌ مسؤولان دولتی از رئیس‌جمهور گرفته تا رده‌های پایین گزارشات خوبی می‌دهند اما متأسفانه این گزارشات با واقعیت تطابق ندارد و در عرصه عمل اراده‌ای از سوی دولتمردان برای انجام امور مشاهده نمی‌شود.
رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر سویس در تهران گفت: مردم ایران در برابر جنایت ترامپ در به شهادت رساندن قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار سپهبد سلیمانی، تجلیل و عکس العمل مناسبی نشان دادند، اگر شهید سلیمانی نبود داعش به قلب اروپا می­‌رسید.
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کادر درمان هجمه رسانه‌ای که قصد داشت نظام سلامت ایران را در مقابله با کرونا ناکارآمد و شکست خورده نشان دهد ناکام گذاشتند.
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: رفتار امارات برای برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی خطای راهبردی است و دولت این کشور باید مسوولیت تمامی عواقب آن را بپذیرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: با توجه به اینکه آمریکا از برجام به صورت یک‌طرفه خارج شده است طبق حقوق بین‌الملل نمی‌تواند از شورای امنیت سازمان ملل درخواست کند که مکانیسم ماشه فعال شود.
نماینده مجلس یازدهم گفت: بر اساس نظر مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت ظرفیت های داخلی، نگاه ایرلاین ها برای بهسازی ناوگان حمل و نقل هوایی باید به داخل باشد، یعنی می توان از ظرفیت شرکت های دانش بیان برای تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز استفاده کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد مدیران حوزه شهری پایتخت و اینکه تهران دارای اشکالات ساختاری و مدیریتی است، رفع این حجم از مشکلات در حوزه‌های مختلف را منوط بر ایجاد مدیریت خدمات یکپارچه شهری دانست.
موسوی لارگانی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

بی‌احترامی رییس جمهور و رای منفی نمایندگان!

گفتند رییس جمهور به واسطه کرونا نیامده، مگر نمایندگان مجلس جان‌شان را از سر راه آوردند که هر روز حدود ۲۵۰ نفر به صحن علنی می‌آید. و همینطور مگر خون او از بقیه رنگین‌تر است که نیامده اما کنکور را که حدود ۱۰۰۰ نفر کنار هم هستند را لغو نکرده است.