نمایندگان مجلس به مسئولان کشور تذکر دادند

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تصویر نمایندگان مجلس به مسئولان کشور تذکر دادند

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد نادری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکر رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم تسریع در پرداخت پول گندمکاران استان گلستان.

تذکر احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان به وزیر ارتباطات؛ لزوم تقویت آنتن دهی در شهرستان اردستان و لزوم تقویت فیبر نوری ایرانسل در حوزه انتخابیه، همچنین تذکر دیگر این نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت پرداخت طلب گندمکاران شهرستان اردستان و حوزه انتخابیه و تذکر دیگر این نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم بهسازی روکش آسفالت اتوبان کاشان به اردستان و نائین.

تذکر سید جمال موسوی نماینده ماهنشان به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تکمیل جاده زنجان به دنگی، همچنین تذکر دیگر این نماینده به وزیر بهداشت؛ لزوم افزایش پزشک متخصص برای بیمارستان ماهنشان.

تذکر مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر ارتباطات؛ لزوم رسیدگی به قطعی بیش از ۶۰ درصد تلفن‌های ثابت لنگرود.

تذکر پیمان فلسفی نماینده تهران به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد؛ لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان فرهنگی تماشاخانه‌ها در تهران و سایر کلانشهرها.

تذکر حبیب قاسمی نماینده شهررضا و تعداد ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم مشخص کردن تکلیف پیمانکاران و تکمیل طرح میدان بسیج شهررضا.

تذکر حسن نتاج صلح دار نماینده بابل به وزیر کشور؛ لزوم تسریع در حل مشکل زباله شهرستان بابل.

تذکر سلام ستوده نماینده مهاباد به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت؛ ضرورت تامین اعتبار برای بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد.

تذکر مهدی اسماعیلی نماینده میانه به وزیر کشور؛ لزوم تخصیص یک دستگاه نردبان هیدرولیکی آتش نشانی به شهرستان‌های میانه و ترکمانچای.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و تعداد ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تسریع در روند جذب نیرو‌های خرید خدماتی آموزشی در نظام آموزش و پرورش و تذکر همین نماینده به وزیر تعاون درباره لزوم تجهیز بیمارستان شریعتی و تامین پزشک و تجهیزات لازم این بیمارستان‌ها و تذکر دیگر این نماینده و تعداد ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات درباره لزوم انجام تعهدات به بازنشستگان کشوری شرکت مخابرات پس از واگذاری.

تذکر علیرضا نثاری نماینده نهاوند به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ لزوم رعایت عدالت آموزشی در اجرای طرح آمایش و بازنگری در تغییر ملی نهاوند به مجتمع آموزش عالی.

منبع: آنا

694625