مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نامزدی که بیشترین رای و سرمایه اجتماعی را دارد رئیس جمهور شود، نماینده قشر عظیمی از مردم ایران خواهد شد. بنابراین کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند هم به خودش و هم به دیگران ظلم کرده است.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: روحانی و زنگنه کارت سوخت را حذف کردند و بستر قاچاق سوخت را در این کشور فراهم کردند و باید این آقایان محاکمه شوند.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یک مقدار جزیی‌تر و متناسب با مشکلات و دغدغه‌های مردم صحبت کنند و فقط کلی‌گویی نکنند.

قالیباف در پیامی به کمیسیون بهداشت و درمان ماموریت داد که ابعاد حادثه بیمارستان رشت را بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت نماینده مردم‌ خمینی‌شهر در دوره نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک عیدسعید قربان به روسای مجالس کشورهای اسلامی تاکید کرد که تقویت فضای گفتمان سازنده میان مجالس کشورهای اسلامی، نقش موثری در کمک به حل بحران‌های منطقه‌ای دارد.

یوسفی اظهار کرد: تمامی جریانات و افراد صاحب‌نظر و دارای کرسی باید مردم را تشویق به حضور پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت‌شان کنند که ان شاءالله شاهد مشارکت پرشور خواهیم بود؛ پیش‌بینی‌ام مشارکت بیش از ۵۵ تا ۶۰ درصد است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این نوعی بد اخلاقی سیاسی است و کسانی که قصد روایت‌های این چنین مسائلی را دارند باید در وهله اول به مطالب و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در روز چهاردهم خردادماه توجه داشته باشند تا دچار اشتباه نشوند.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به این نکته توجه داشته باشند که اینجا آمریکا نیست که بخواهند برای پیروزی از هر ابزاری استفاده کنند بلکه ما مسلمان بوده و باید در چارچوب مبانی اخلاقی و اسلامی به رقابت با یکدیگر بپردازند.