مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

مهمترین اخبار

یک نماینده مجلس خطاب به پزشکیان گفت: محمد جواد ظریف بردارد در کارگروهایش آدم‌هایی را که اصل روحانیت و جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند قرار دهد تا برای شمایی که می‌خواهید وحدت را در کشور برقرار کنید وزیر به مجلس معرفی کند.
عضو هیات موسس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دوازدهم گفت: معرفی کابینه برعهده رییس جمهور است و درست است که ایشان عضو موسسین فراکسیون ما هستند اما پزشکیان از مردم رأی گرفتند و به عنوان رییس جمهور به مأموریت‌های خودشان خواهند پرداخت.
عضو هیئت رئیسه مجلس در پی انتشار اسامی اعضای شورای راهبری از سوی ظریف در توئیتی نوشت: آقای ظریف لطفاً مردم را تقسیم نکنید و به پزشکیان بینوا رحم کنید.
مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روحانی خدوم در دوران مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی در جهت تبیین فلسفه قیام و اهداف امام(ره) بی‌وقفه کوشش کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی نوشت: تدبیری که نویسندگان قانون اساسی چهل و پنج سال پیش اندیشیده بودند، موجب شد تا ثبات، استحکام و اقتدار نظام بیش از پیش به چشم جهانیان بیاید و مورد اعتراف بسیاری از آن‌ها نیز قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس پاسخ داد؛

تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تعطیلی شنبه‌ها منتفی نشده است، گفت با شکل‌گیری کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع تعطیلی شنبه‌ها بررسی خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای عضو بریکس متمم و تقویت کننده یکدیگر هستند. توافق اخیر مالی ایران و روسیه از نمونه های موفق دلارزدایی است.