صفحه اصلی استان‌ها

سرویس اخبار استانها به تمام رویدادها در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و... در 31 استان کشور با نگاهی دقیق می پردازد.

مهمترین اخبار

آخرین اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از قتل اعضای خانواده ای در تبریز به دلیل افسردگی و اختلالات روحی و روانی پدر خبر داد. سرهنگ جهان آرا در تشریح این خبر گفت: دقایقی پیش پدر ۴۵ ساله یک خانواده بدلیل افسردگی شدید و اختلالات روحی وروانی با استفاده از اسلحه کمری همسر ۳۵ ساله و ۲ فرزند(دختر ۱۳ و پسر ۹ ساله) خود را در یکی از محلات تبریز به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی گفت: حجم آبی که در دریاچه ارومیه قرار دارد حدود ۲.۶ دهم میلیارد متر مکعب است در حالی که حجم آبی که دریاچه در شرایط تراز اکولوژیک می‌تواند در خود جای دهد ۱۴.۵ میلیارد متر مکعب است.

مدیر کل راهداری البرز از صدور هشدار وضعیت نارنجی هواشناسی در ارتفاعات البرز خبر داد و گفت: محور کرج_کندوان همچنان مسدود است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی:

بیمه ۱۵۹ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی محقق شد

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: با تصویب وزارت میراث‌فرهنگی و تایید سازمان تامین اجتماعی بیمه ۱۵۹ نفر از صنعتگران فعال در سطح خراسان جنوبی محقق شد.

با تصمیم استاندار خراسان شمالی، ادارت و دستگاه‌هاداری و اجرایی استان پنجشنبه به منظور شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی در مشهد مقدس، تعطیل است.

یک پژوهشگر حوزه جمعیت گفت: علاوه بر بسته‌های تشویقی برای فرزندآوری باید موانع ساختاری در این حوزه برطرف شود تا روند افزایش جمعیت به جای تحقق در یک مقطع خاص، روند ادامه‌داری باشد.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: طبق بررسی‌ها و گزارش‌های اولیه، زلزله چهار و نیم درجه ریشتری در بسطام خسارتی نداشت.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه اصالت و هویت که اساس زندگی شهری است باید در شهر مشهود باشد، بیان کرد: جهان‌بینی، باید در طراحی‌های شهری مدنظر قرار گیرد.

پیکر خادم الرضا، رئیس‌جمهور شهید و همراهان برای وداع و تشییع از جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سمت مسجد جمکران وارد قم شد.

رئیس کل دادگستری گلستان از ورود به ممنوعیت آفرودسواران در منطقه مَرکوه مینودشت خبر داد و گفت: «دستگاه‌های متولی مکلف‌اند مسیر‌های منتهی به ورود آفرودسواران را مسدود کنند.»

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به همه ذینفعان و فعالان عرصه تجارت تاکید کرد و خواستار طراحی و اجرای برنامه های جدید در چارچوب تسهیل و توسعه تجارت شد.

آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.