مهم ترین رکن انتخابات مشارکت مردمی است

استاندار لرستان گفت: مهم ترین رکن انتخابات مشارکت است.

تصویر مهم ترین رکن انتخابات مشارکت مردمی است

به گزارش سایت خبری پرسون، استاندار لرستان گفت:چهار مولفه ی مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مهم ترین راهبردها است که در انتخابات پیشرو باید به آنها توجه داشت.

ابوطالب شفقت در شورای فرمانداران با بیان اینکه مهم ترین رکن انتخابات مشارکت است، افزود:در انتخابات پیشرو انتظار حضور حجم بالایی از عموم می رود که باید از همه ی جهات نهایت دقت را در نظر داشت.

استاندار لرستان خطاب به فرمانداران گفت: در ایام تبلیغات باید آمادگی لازم برای تبلیغات شهرستانی به ویژه مرکز استان وجود داشته باشد.

شفقت به تدوین الگوهای برنامه ریزی به تفکیک ظرفیت شهرستان ها اشاره کرد و افزود: علاوه بر برش استانی برنامه ی توسعه باید به تفکیک شهرستان ها و ظرفیت های موجود در آنها نیز این برنامه تدوین شود.

وی با تأکید بر فراهم سازی زمینه ی مشارکت مردم در امور گفت: ایجاد فضای وحدت در اجرای امور به ویژه با ائمه جمعه یک ضرورت است و موضوع مردمی سازی یکی از برنامه های اساسی دولت سیزدهم است که در شهرستان ها نیز زمینه ی آن فراهم شود.

جلسه ی شورای فرمانداران با رویکرد انتخابات، به ریاست استاندار و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل امور سیاسی، تقسیمات کشوری و انتخابات استانداری و فرمانداران استان برگزار شد.

منبع: صداوسیما

681142