قزوین

مهمترین اخبار

آخرین اخبار

طی حمله ددمنشانه اخیر رژیم جعلی صهیونیستی؛

شهید علی آقابابایی از اهالی تاکستان، در سوریه به شهادت رسید

شهید علی آقابابایی از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین، طی حمله ددمنشانه روز گذشته رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، به شهادت رسید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین:

استقرار ۳۶ تیم نیروهای جهادی در ۱۸ نقطه جاده ای استان قزوین

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با اشاره به اینکه در سال جاری نیروهای جهادی همچون سال‌های گذشته به کمک پلیس راه آمدند، در این طرح ۳۶ تیم جهادی در ۱۸ نقطه جاده‌ای استان با اولویت آزادراه های استان مستقر شده‌اند.
حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه گفت: داشتن سیسستم فاضلاب مناسب در شهر اقبالیه یکی از مطالبات اصلی، قدیمی و به حق شهروندان است که افتتاح آن برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی منابع موجود نقش اثربخش به همراه دارد.
با توجه به شروع ماه مبارک رمضان خیرین استان که همواره در مناسبتهای مذهبی پیش قدم در آزادی زندانیان بوده اند امیدواریم بازهم به یاری این ستاد آمده تا با کمک آنان موفق به آزادنمودن تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد گردیم.
مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین عنوان کرد: پروژه ایمن سازی محور آزادراهی قزوین-تهران در سطح ملی مطرح و به عنوان الگوی ملی معرفی شده است؛ در همین راستا برخی اقدامات در سال گذشته اجرا شده است و برخی دیگر در سال جاری باید اجرایی شود.
علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی قزوین، در راستای اجرای آیین‌های نوروزی آیین سنتی سمنوپزان روز چهارشنبه 8 فروردین ماه در نوروزگاه دولتخانه صفوی قزوین برگزار می‌شود.
حصاری، معاون صنایع دستی و هنرهای‌سنتی قزوین گفت: در قالب طرح کارگاه‌گردی، علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی می‌توانند از کارگاه‌های صنایع‌دستی مستقر در بنا‌های تاریخی قزوین بازدید و با نحوه تولید محصولات از نزدیک آشنا شوند.
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: سپاه پاسداران، چله به چله، پاسدار چهار دهه از انقلاب اسلامی بود و امروز شما پاسداران جدیدالورود، صاحبان دهه پنجم انقلاب هستید که باید با اقتدار، پاسدار حریم انقلاب اسلامی باشید.
جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان پنجمین روز از سال جدید عبور و مرور ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو را در این استان ثبت کرده اند.