فرماندار تکاب همزمان با آغاز فرآیند انتخابات در این شهر عنوان کرد:

تاکید فرماندار تکاب بر ایجاد زمینه های مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه

جلسه ستاد انتخابات شهرستان تکاب روز چهارشنبه باحضور فرماندار تشکیل و فعالیت این ستاد به منظور برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شد.
تصویر تاکید فرماندار تکاب بر ایجاد زمینه های مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه

به گزارش سایت خبری پرسون، فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات تکاب جلسه ستاد انتخابات شهرستان این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت گفت: همه عوامل اجرایی و نظارت زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را فراهم نمایند و در این راستا همکاری، تعامل و هم افزایی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در همه فرآیند برگزاری انتخابات ضروری است.

اسماعیل حیدری آزاد با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات مجلس دوازدهم در اسفند ماه سال گذشته در تکاب کاملا مطلوب، بدون تخلف و جرائم برگزار شد که این امر حاصل همکاری و هم افزایی حداکثری همه عوامل و ارکان برگزاری انتخابات است.

وی بیان کرد: در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد افزایش مشارکت مردم تکاب نسبت به دوره قبل بودیم.

فرماندار تکاب با بیان اینکه با توجه به محدود بودن زمان تا برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تلاش همه ارکان ستاد انتخابات شهرستان به مشارکت گسترده و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای معطوف شود.

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه مقدمات و فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده در تکاب، براساس تقویم انتخابات زمان بندی تعیین شده، پیش می رود، بیان کرد: نشست های مشترک بین هیات های اجرایی و نظارت و دوره های آموزشی برای اعضای شعب اخذ رای توسط ستاد انتخابات تکاب تشکیل تا انتخاباتی مطلوب و درتراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

دادستان عمومی و انقلاب، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرماندار، سرپرست دادگستری، اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در اولین جلسه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در تکاب حضور داشتند و در این جلسه اعضای هیات اجرایی انتخابات نیز تشکیل گردید.

همچنین در این جلسه روح الله محمدیان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار تکاب به عنوان رییس ستاد انتخابات این شهرستان معرفی شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در تکاب برگزار خواهد شد.

منبع: پرسون

680548