توضیحات مخبر درباره تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی

سرپرست ریاست جمهوری گفت: دولت سیزدهم در آغاز با مشکلات جدی مواجه بود. در بخش درمان، آب، گاز، فروش نفت، درآمدها و... دچار مشکل بودیم. مشکل تورم نیز در آغاز دولت سیزدهم بود و درحال حاضر نیز این درد مزمن تاریخی رو به کاهش پیدا کرده است و امیدواریم ادامه دار باشد.

تصویر توضیحات مخبر درباره تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری همزمان با افتتاح پروژه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف در گفت وگویی اظهار کرد: دو موضوع باعث شده تا کشور به روال عادی خود و با همان قوت اجرایی خود پیش رود. وجود رهبری در درجه اول باعث شده است تا خللی در موضوعات کشور به وجود نیاید. در همان روزهای ابتدایی شهادت آیت الله رئیسی نیز ایشان به این موضوع اشاره فرمودند.

مخبر در ادامه گفت: موضوع دوم روحیه جهادی و بالای شهید آیت الله رئیسی است؛ چرا که ایشان زنده است و ناظر به عملکرد دولت سیزدهم است و قطعا ایشان انتظار دارند تمام کارهای کشور با همان نظم زمان حضورشان پیش رود.

سرپرست ریاست‌جمهوری با اشاره به این که امروز ۴۲ پروژه و ۸۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش نفت، نیرو، معدن، ارتباطات و ... انجام شد، یادآور شد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی، کشور به یک کارگاه تبدیل شده است.

دولت سیزدهم در آغاز با مشکلات جدی مواجه بود. در بخش درمان، آب، گاز، فروش نفت، درآمدها و... دچار مشکل بودیم. مشکل تورم نیز در آغاز دولت سیزدهم بود و درحال حاضر نیز این درد مزمن تاریخی رو به کاهش پیدا کرده است و امیدواریم ادامه دار باشد.

وی در پایان گفت: دکتر رئیسی مسائل کلان و موردی کشور را دائم رصد می کرد و امیدواریم خیر امور انجام شده به روح مقدس ایشان هدیه شود.

منبع: ایسنا

681420