تهران

مهمترین اخبار

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بودند، خبر داد.
شهردار منطقه ۱۵ گفت: امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با بهار قرآن و ضیافت الهی؛ علاوه بر اقدامات متداول هرساله؛ با تدارک برنامه های معنوی برای تقویت نشاط اجتماعی بهره بردیم و روز طبیعت در بوستانهای منطقه با حال و هوای میهمانی خدا رقم خورد.
طی سال ۱۴۰۲ با اختلافی قابل توجه صورت گرفت:

شهرداری منطقه ۱۵ تهران رتبه نخست در نوسازی معابر را کسب کرد

شهردار منطقه ۱۵ از کسب رتبه نخست بهسازی آسفالت معابر منطقه ۱۵ طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت بهسازی و نوسازی شد.
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک خانم برای فروش زنجیر طلای تقلبی، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش‌ بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳، اطلاعیه‌ای‌ را صادر کرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر روز دوشنبه (۲۸ اسفند) تا روز چهارشنبه (۱فرودین ۱۴۰۳) با ورود سامانه بارشی به تهران وقوع رگبار و وزش باد دشدید پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان افزود: وقفه پرواز ۱۰۶۶ ساعت ۱۹:۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان، ضربه به لبه بال سمت چپ هواپیما در ابتدای حرکت بود.
عصر امروز سه‌شنبه، ۲۲ اسفند، ترافیک تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان ری دچار انفجار شدید شد. انفجار باعث تخریب این خانه و خانه مجاور شده است و اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل موردنظر حضور دارند.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ضمن اشاره به استقبال شهروندان از طرح من شهردارم ۲ گفت: مشارکت و اعتماد مردم در مسیر اجرای پروژه‌ها و اداره امور شهری بسیار مهم و ضروری است.