با پیگیری فرماندار تکاب و در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی کارخانه طلای زرشوران انجام شد؛

تحویل نقشه های احداث طرح توسعه بیمارستان تکاب به کارخانه طلای زرشوران تکاب

نقشه های طرح توسعه فضای فیزیکی بیمارستان مهر امام علی (ع) امروز در جلسه ای توسط فرماندار و امام جمعه این شهرستان به مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران جهت انجام مناقصه و احداث این پروژه درمانی تحویل شد.
تصویر تحویل نقشه های احداث طرح توسعه بیمارستان تکاب به کارخانه طلای زرشوران تکاب

به گزارش سایت خبری پرسون، از تکاب؛ باتوجه به کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان مهر امام علی(ع) و تاکید و پیگیری های مستمر حیدری آزاد، فرماندار مبنی بر شروع سریع احداث این پروژه و برگزاری جلسه های متعدد در فرمانداری در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی کارخانه طلای زرشوران، مقرر گردید، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی زمین و نقشه های این طرح درمانی را تهیه و به فرمانداری تحویل نماید.

با پیگیری فرماندار تکاب نقشه های بخش های جدید طرح توسعه بیمارستان مهر امام علی(ع) به کارخانه طلای زرشوران تحویل داده شد تا مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار انجام و عملیات طرح عمرانی این طرح بهداشتی و درمانی شامل مرکز شیمی درمانی، ساختمان همودیالیز، درمانگاه تخصصی و طرح توسعه اورژانس توسط کارخانه طلای زرشوران تکاب و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آغاز شود.

همچنین با دستور فرماندار تکاب، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، شهردار تکاب و رییس اداره امور منابع آب مکلف شدند، مسیر دسترسی اختصاصی جداگانه جهت فعالیت عمرانی احداث طرح توسعه فضاهای فیزیکی بیمارستان مهر امام علی(ع) را تعیین کنند تا در روند عملیات ساختمانی خلل و مشکلی در امور درمانی مردم و اقدامات بیمارستان ایجاد نشود.

فرماندار تکاب در جلسه تحویل نقشه های احداث طرح توسعه بیمارستان مهر امام علی(ع) به مدیرعامل کارخانه طلای زرشوران با تاکید بر استفاده حداکثری از فصل کار عمرانی در منطقه گفت: با توجه به تهیه و تحویل نقشه ها به کارخانه طلای زرشوران، امیداریم مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار پروژه سریع انجام و عملیات اجرایی احداث طرح توسعه فضاهای فیزیکی بیمارستان مهر امام علی(ع) تکاب توسط این مجتمع معدنی و صنعتی آغاز شود.

اسماعیل حیدری آزاد با بیان اینکه شهرداری و دستگاه های خدمات رسان تکاب در اجرای این پروژه مهم درمانی با مجتمع طلای زرشوران و شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند، افزود: احداث طرح توسعه بیمارستان از اولین اقدامات کارحانه طلای زرشوران در حوزه عمل به وظایف و مسوولیت های اجتماعی این مجتمع معدنی است که نماد بیرونی دارد و با تحقق این پروژه مردم تکاب از منافع و مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی اظهارکرد: با توجه به عزیمت بیماران سرطانی و همراهانشان برای انجام شیمی درمانی به سایر شهرها، محدود بودن فضای بخش فعلی همودیالیز در بیمارستان قدیمی تکاب و فضای فیزیکی فعلی اورژانس بیمارستان مهر امام علی(ع)، احداث ساختمان جدید در قالب طرح توسعه بیمارستان برای گسترش و ارتقاء خدمات درمانی در این شهرستان بسیار ضروری است که با پیگیری های فراوان اکنون شاهد تحقق این موضوع هستیم.

فرماندار تکاب با اشاره به تسریع در صدور مجوزهای شهرداری و ارائه خدمات لازم از سوی دستگاه های اجرایی به این پروژه درمانی، ادامه داد: احداث طرح توسعه بیمارستان سریع آغاز شود و در این راستا کارخانه طلای زرشوران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی و شبکه بهداشت و درمان تکاب فرصت مناسب و فصل کار عمرانی برای اجرا و پیشرفت احداث این طرح را از دست ندهند.

حیدری آزاد بیان کرد: طرح توسعه فضاهای فیزیکی بیمارستان مهر امام علی(ع) تکاب شامل ساختمان همودیالیز، بخش شیمی درمانی، درمانگاه تخصصی و توسعه اورژانس در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع با زیربنای ۲هزار و ۳۰۰ مترمربع در ۳ طبقه با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و مجتمع طلا زرشوران با نظارت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ساخته خواهد شد.

وی گفت: بخش دیالیز این طرح توسعه درمانی ۲۴ تختخوابی، بخش توسعه اورژانس ۱۶ تختخوابی و مرکز شیمی درمانی هم ۶ تختخوابی خواهد بود.

منبع: پرسون

669438