پیام تسلیت استاندار همدان در پی درگذشت آیت‌الله طه‌محمدی

استاندار همدان در پی رحلت حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی پیام تسلیتی صادر کرد.
تصویر پیام تسلیت استاندار همدان در پی درگذشت آیت‌الله طه‌محمدی

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام تسلیت استاندار همدان در پی رحلت حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی آمده است:

خبر ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

ایشان که عمر با برکت خود را در طریق نشر معارف اسلامی و خدمت به مردم صرف نمودند، همواره منشاء خیر و برکات فراوانی برای جامعه بودند.

خدمات ارزشمند آن فقید سعید در عرصه‌های مختلف، به ویژه ترویج معارف دینی و اخلاقی، تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم استان همدان، هرگز از یاد و خاطره مردم قدرشناس این دیار پاک نخواهد شد.

او عالم مجاهدی بود که با فهم عمیق از اسلام، عرفان را در التزام عملی به احکام الهی و فداکاری در راه آرمانهای بلند اسلام یافته و راه سعادت ابدی را در عرصه خدمت به بندگان خدا جستجو می‌کرد.

اینجانب فقدان این عالم پارسا و متعهد را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، علما و حوزه‌های معزز علمیه، خانواده محترم ایشان و مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رحمت واسعه‌ برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.

منبع: ایسنا

681496