صفحه اصلی استان‌ها

سرویس اخبار استانها به تمام رویدادها در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و... در 31 استان کشور با نگاهی دقیق می پردازد.

مهمترین اخبار

آخرین اخبار

ویراژ تراکتور در خرم آباد؛

خیبر حریف تراکتور نشد

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و از ساعت 19 امروز (یکشنبه) پیگیری شد که در این بازی تراکتور با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ملت ایران تحریم ها را بی‌تاثیر و کم‌تاثیر کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به برکت رهبری، روح مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم از مرز تحریم‌های فشرده جهانی واقعاً عبور کرد و آنها را بی‌تاثیر و کم‌تاثیر کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره قتل در شهرستان ایلام خبر داد و گفت: یک مرد ۷۰ ساله پس از کشتن دختر ۳۶ ساله اش،خود را تسلیم پلیس کرد.

مدیر مطالعات خدمات شهری و محیط زیست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران جزئیاتی از آرامستان جدید تهران و مطالعات انجام شده برای این آرامستان را تشریح کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

شکوفایی صنایع دستی زنجان با صادرات

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، رمز موفقیت و سر پا ماندن واحدهای تولیدی حوزه صنایع‌دستی را اهتمام به امر صادرات عنوان کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آئین تجلیل از سردار حاج عبدالله عراقی؛

سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آئین تجلیل از سردار حاج عبدالله عراقی عنوان کرد: سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود و مفتخر هستیم برای داشتن چنین فرمانده‌ای که تابلوی تمام‌نمای سیمای پاسداری از انقلاب اسلامی است‌.

به اتفاق مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور صورت گرفت:

بازدید نماینده قروه از پروژه عظیم ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره گلالی

نماینده شهرستان قروه و مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور از پروژه بزرگ ۲.۵میلیون تنی کنسانتره گلالی بازدید کرد و به بررسی سایر پروژه های توسعه ای این شرکت پرداخت.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به پیگیری بازگشت اتباع به کشورشان، گفت: از ظرفیت تیم‌های گشت کلانتری در اجرای طرح شناسایی و جمع‌آوری اتباع بهره‌گیری می‌شود.

به مناسبت هفته گردشگری؛

افتتاح ۲ هتل جدید در کرمانشاه

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از کلنگ زنی دو پروژه و افتتاح سه پروژه از جمله دو هتل در کرمانشاه به مناسبت هفته گردشگری خبر داد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از شناسایی و بازداشت اعضای باند سه نفره‌ای که با شگرد رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مردم کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

ویراژ تراکتور در خرم آباد؛

خیبر حریف تراکتور نشد

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور تبریز، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و از ساعت 19 امروز (یکشنبه) پیگیری شد که در این بازی تراکتور با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

روز گذشته خبر درگیری چند نفر فضای مجازی منتشر شد که با توجه به اینکه درگیری توسط چند کارگر انجام شد بارتاب‌های مختلفی داشت؛ این درگیری در شهرک صنعتی رشت صورت گرفت که گزارش این درگیری به پلیس داده شد و پلیس به ماجرا ورود کرد تا موضوع را بررسی کند.

در هشمتمین سالروز جهانی شدن لالجین؛

جشنواره لالجین جهانی برگزار می‌شود

شهردار و دبیر شهر جهانی سفال از برگزاری هشتمین جشنواره لالجین جهانی خبرداد و گفت: شهر لالجین در سال ۹۵ به‌عنوان شهر جهانی سفال برگزیده شد که نشان از ظرفیت‌ها و نمودهای منحصر به فرد این شهر است.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفر به استان یزد، با هنرمندان این استان دیدار و گفتگو کرد.

سازمان آگهی های پرسون