احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما می‌دانیم نباید وعده‌های دروغین داد، تأکید کرد: انتخابات نباید بر اساس امیدهای دروغین باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توصیه مهم رهبری انقلاب به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه «نباید بگونه‌ای صحبت کنند که دشمن خوشحال شود» تاکید کرد: وقتی حضرت آقا فرمودند، نامزدها حتماً باید رعایت کنند.

قائم مقام ستاد نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قالیباف مدیری توانمند است و مدیریت او در شهر تهران نمونه از فعالیت اجرایی و هنرمندانه در پایتخت است که باید در سطح کلان کشوری تکرار شود.

رعایت اخلاق در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری و حتی خلق و ارائه مدلی شایسته از اخلاق انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران موضوعی است که هم جامعه و افکار عمومی بر آن تاکید می‌کنند و هم کارشناسان و صاحب‌نظران بر این نکته به عنوان یک ضرورت، اتفاق نظر دارند.چراکه جامعه ما به واسطه آموزه‌های دینی و همچنین منش ملی، بیش از جوامع دیگر بر اصول اخلاقی تاکید می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان:

کسانی که می‌خواهند نقد کنند باید منصفانه عمل کنند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان با اشاره به توصیه‌های اخیر رهبری انقلاب به کاندیداهای ریاست‌جمهوری، گفت: توصیه‌ای که مطرح شده، خطاب به همه کاندیداهاست؛ هم کسانی که می‌خواهند نقد کنند باید منصفانه عمل کنند و هم آنان که دربرابر این انتقاد قرار می‌گیرند، آن نقد را نقد به نظام ندانند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره امکان اجماع کردن جبهه انقلاب بر یک کاندیدا طی روزهای آینده با توجه به پخش شدن آرا گفت: در این مسیر بحث تعارف و این برود و آن برود نیست؛ این مسیر وظیفه قطعی، شرعی و دینی است و پای وظیفه‌مان می‌مانیم.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)؛

غدیر گواه این است که دین از سیاست جدا نیست

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) درنخستین همایش بین‌المللی «زیارت پژوهی با محوریت زیارت غدیریه»  گفت: غدیر گواه این است که دین از سیاست جدا نیست و دین می‌تواند بهترین ابزار برای بازشناسی فلسفه حکمرانی باشد.
پزشکیان گفت: این که مردم تصور کنند من تافته جدابافته‌ای هستم برای من سخت است، من جزو همین مردم هستم. از استقبال مردم شرمنده‌ام. با هم می‌توانیم مملکت را درست کنیم و افتخارات گذشته را برگردانیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز این دولت است که به کمک دانشجویان و اساتید نیاز دارد، گفت: صدها ظرفیت دانشجویی و علمی آمادگی دارند تا برای شکوفایی کشور در ذیل یک جهان فرصتی که وجود دارد، نقش آفرینی کنند.
اگر روند مالیات‌گیری به درستی ادامه پیدا کند و از دانه‌درشت‌ها و صاحبان ثروت‌های کلان مالیات‌های منصفانه گرفته شود، می‌توان منابع مالی لازم برای پروژه‌های بزرگ و حیاتی را تامین کرد.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش اصناف گفت: اگر توفیق داشتم تصمیم گیری برای اجرا می کنم و ضمانت این کار در عرصه اقتصادی کارنامه من است که هر تصمیمی گرفتم آن کار را پیش بردم.