موی دماغ یا دم خروس

شجاع‌الدین احمدی یک فعال رسانه در یادداشتی نوشت: موی دماغ، دم خروسی بود که ماهیت تفکر غرب‌زدگی و ماهیت کارشناسان و مشاوران نامزد ریاست‌جمهوری را نشان داد.
تصویر موی دماغ یا دم خروس

به گزارش سایت خبری پرسون، شجاع‌الدین احمدی یک فعال رسانه در یادداشتی با عنوان «موی دماغ یا دم خروس» نوشت: برخی قسمت‌های مناظره باعث شد آنچه پنهان می‌کردند آشکار شود تلخ‌ترین قسمت مناظره دوشنبه این بود که درباره حاج قاسم یکی از نامزدها گفت؛ سردار سلیمانی خودش رفته بود و موی دماغ اسرائیلی‌ها شده بود این جمله یعنی فرد فراموش کرده که سردار دل‌ها برای دفع خطر حدود یک میلیون داعشی وحشی به خارج از ایران رفت و با کمک امکانات و بسیج مردمی خود آن کشور دشمن مسلم ایران را آن‌هم در خارج از مرزهای ایران دفع کرد.

یک شهروند معمولی این را فراموش نمی‌کند که ایران و منطقه تا قیام قیامت مدیون حاج قاسم است چگونه کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور ایران شود فراموش می‌کند که حاج قاسم سد محکم دفاع از ایران بود نه موی دماغ دشمن که حقی ایجاد کند برای دشمن در ترورش.

سردار سلیمانی نه برای ماجراجویی بلکه برای دفاع از خاک ایران و زنان و کودکان مظلوم رفت حاج قاسمی که سردار آرمانی نهج‌البلاغه است که می‌گوید «یاور مظلوم باشید و دشمن ظالم» کدام آدم عاقلی از او به عنوان موی دماغ تعبیر می‌کند!

سردار سلیمانی فرصت بزرگ ملت ایران برای پرچم‌داری نهادهای حقوق بشری است اگر رئیس‌جمهور آتی ما از شخصیت حاج قاسم استفاده نکند از کدام یک از قابلیت‌ها و فرصت‌های ایران استفاده می‌کند مگر ایران گوهری بهتر از حاج قاسم دارد.

به نظر می‌رسد عبارت موی دماغ، دم خروسی بود که ماهیت تفکر غرب‌زدگی و ماهیت کارشناسان و مشاوران نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری را نشان داد.

منبع: گلستان ما

695111