زاکانی:

تجلی مردم‌سالاری دینی در حال ظهور است

کاندیدای دور اول چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در آستانه تجلی مردم‌سالاری دینی هستیم.

تصویر تجلی مردم‌سالاری دینی در حال ظهور است

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی امروز (۱۲ تیرماه) در اجتماع حامیان جلیلی در بروجرد که در سینما فلسطین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس هر کجا شرایط سخت می‌شد لشکر ۵۷ لرستان خط‌شکن بود ما به شما افتخار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در آستانه تجلی مردم‌سالاری دینی هستیم بار دیگر در پای صندوق‌های رای اراده خود را متجلی خواهیم کرد، در صندوق رای هر اتفاقی رخ دهد معلوم است در شنبه آینده شرایط چطور خواهد بود باید از گذشته پند بگیریم.

کاندیدای دور اول با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا امروز مسیرهای زیادی را طی و حوادثی را دیده که در این مسیر همه صاحب کارنامه هستند، ولی متأسفانه روحانی مخالفان را بی‌شناسانه نامید، افزود: رجوع به کارنامه افراد بسیار مهم بوده و مرور کارنامه ۲ نامزد ریاست‌جمهوری و مهم‌تر از آن رجوع به کارنامه حامیان آنان است.

زاکانی اضافه کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب کارنامه افراد مشخص و مردم از همه عملکردها اطلاع دارند، اولین ویژگی مهم و کلیدی نامزدها نوع نگاه آنان به مردم است، باید حواسمان باشد که طرف‌داران این ۲ نامزد به مردم چگونه نگاه می‌کنند.

زاکانی تصریح کرد: در دوران کرونا با روزی ۷۵۰ کشته حاضر به واردکردن واکسن نشدند، رئیس‌جمهور شهید دلش برای مردم تپید و شخصا تلفن به دست گرفت و از کشورهای دیگر درخواست واکسن کرد به‌خاطر مردم ایران با کشورهای دیگر وارد مذاکره برای خرید واکسن شد.

زاکانی با بیان اینکه فرق شهید رئیس جمهور با شما این است، وقتی به مردم می‌رسد خادم و نوکر مردم و وقتی به امام جامعه می‌رسد تابع ایشان است، گفت: در آن دولت رشد اقتصادی صفر درصد را تجربه کردیم، دولت شهید رئیسی رشد اقتصادی ۵.۷ درصد را تجربه کرد.

وی اضافه کرد: دولت شهید رئیسی با مختصات، کارآمدی را نشان داد، شهید رئیسی هم می‌شد به سفر نرود و از راه دور اعلام کندو بگوید برای شما برنامه دارم و راه را باز می‌کنم.

کاندیدای دور اول عنوان کرد: جلیلی برنامه جامع و افراد پاک و سالم و اندیشمند در کنار خود دارد و تیم او دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد و در جهت رفع نیاز مردم و آبادانی کشور گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

زاکانی ادامه داد: کشور دارا است، چرا فقر وجود دارد؟

وی تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی فروش گاز و نفت یک میلیون ۵۰۰ هزار بشکه شد و مسیر دولت جلیلی مسیر پیشرفت است، نباید اجازه دهیم به قراردادهای ننگین گذشته بازگشت داده شویم.

زاکانی اظهار کرد: ملت ایران با هوشیاری و با حضور باشکوه و بابصیرت با حضور در پای صندوق رای به جلیلی رای می‌دهند، تا پرچم پرافتخار دولت شهید رئیسی ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: لازم است هر کدام از ما یک ستاد برای جلیلی شویم و مردم قانع شوند که به وی رای دهند و این پرچم ادامه راه شهید رئیسی را با انتخاب ایشان ادامه یابد.

منبع: ایسنا

695105