نامه ضد کارگری وزرای دولت روحانی به شهید رئیسی

رییس ستاد سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری اینکه در یکسال دولت شهید رییسی ۵۷ درصد حقوق کارگران افزایش داده شد، گفت: برخی وزرای دولت روحانی با این کار مخالف بودند و نامه محرمانه به شهید رییسی دادند و گفتند با این کار پنج میلیون کارگر بیکار می شوند؛ در دولت آقای جلیلی رویکرد توجه به حوزه کارگری و کار و تولید جدی‌تر از قبل ادامه خواهد یافت.

تصویر نامه ضد کارگری وزرای دولت روحانی به شهید رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن منصوری، رئیس ستاد جلیلی با حضور در جمع کارگران کیان تایر بیان کرد: خدا شهید رییسی را رحمت کند؛ توفیق داشتیم در معیت ایشان در همه کارخانه هایی که مشکل داشتند حضور داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: آقای رییسی اهل حل مسأله بود و در بسیاری از شرکت های تولیدی حاضر می شد تا مشکلات و مسائلشان را حل کند. امروز باید انتخاب کنیم؛ یک رویکرد همانی است که در دهه ۹۰ اتفاق افتاد.

منصوری خاطر نشان کرد: آقای روحانی سوال درستی مطرح کرد که آیا مردم باید ۸ سال دولت ایشان را انتخاب کنند یا ۳ سال دولت اقای رییسی ؟ این سوال درستی است.جریان شهید رییسی را جریان مردمی، کار خالصانه، کارگشایی از مردم و ‌فعال شدن کارخانه ها میدانیم.نزدیک ۱۰ هزار کارخانه راکد و نیمه فعال یا از کارافتاده یا با ۱۰ تا ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت در دولت شهید رییسی فعال شدند.

رییس ستاد سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این رویکرد را باید انتخاب کنیم یا رویکرد تاراج رفتن سرمایه های ملی؟با فضل خدا ‌و دعای خیر جامعه کارگری که صاحبان اصلی انقلاب هستند و به فرموده حضرت امام که توده های مردم مالک انقلابند، خواسته های کارگری حتما پیگیری می شود.اگر صرفا به برخی سرمایه داران توجه شود، معیشت جامعه کارگری آسیب می بیند لذا باید دولت هر دو بال تولید شامل کارگر و سرمایه را حمایت کند.

منصوری خاطر نشان کرد: انتخاب امتداد راه شهید ریسی کار سختی نیست لذا باید شاخص ها را گذاشت و دید کدام شاخص به ترازوی شهید رییسی نزدیک تر است و به فرموده رهبر انقلاب ایشان با تلاش شبانه روزی رکورد زدند.با حضور جهادی جلیلی و نگاه حل مساله ایشان و پشتیبانی از دولت شهید رییسی در زمان ریاست جمهوری اش و کسب تجربه در دولت ایشان در حوزه کارگری، آقای جلیلی می تواند ادامه راه شهید باشد.

رییس ستاد سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در یک سال در دولت شهید رییسی ۵۷ درصد حقوق کارگران افزایش داده شد.برخی وزرای دولت روحانی با این کار مخالف بودند و نامه محرمانه به شهید رییسی دادند و گفتند با این کار ۵ میلیون کارگر بیکار می شوند.در دولت آقای جلیلی، رویکرد توجه به حوزه کارگری و کار و تولید جدی تر از قبل ادامه خواهد یافت.

وی درباره علت عدم حضور جلیلی در دیدار با کارگران گفت: آقای جلیلی در مسیر آمدن به شرکت کیان تایر بود اما هم پرواز لرستان به تهران تاخیر داشت و هم امشب مناظره داریم که باید تمرکز کند؛ یک برنامه سخنرانی دیگر در این حد فاصل داشت که نتوانست در جمع شما بیاید؛ قول می دهم بعد از پیروزی جلیلی جلسه جداگانه با ترکیب این جمع در خدمت آقای جلیلی خواهیم داشت.

منبع: ایرنا

695101