زاکانی:

هنوز حوادث ۷۸ را فراموش نکردیم/ شهید رئیسی توانست واکسن به کشور وارد کند

نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری گفت: یادمان نرفته سال ۷۸ می‌خواستید علیه مردم و نظام قیام راه بیاندازید و از درون وزارت کشور هدایت می‌کردید. در دوره خاتمی نگاه شما به مردم نگاه ابزاری بود. هنوز حوادث سال ۷۸ را فراموش نکردیم. چرا علاقه دارید جوانان ندانند پرونده شما چقدر سیاه است؟
تصویر هنوز حوادث ۷۸ را فراموش نکردیم/ شهید رئیسی توانست واکسن به کشور وارد کند

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی، نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ امروز (سه‌شنبه) در جمع حامیان سعید جلیلی در بروجرد اظهار کرد: در بودجه سال ۷۲ منابع برای خرید لوازم ضد شورش و سرکوب مردم پیش‎بینی کردند، آنها معتقد بودند، چون می‌خواهیم اصلاح اقتصادی انجام بدهیم گرسنه‌ها به خیابان‌ها می‌ریزند و باید آنها را بزنیم تا بروند به خانه و مثل آلمان از گرسنگی بمیرند، همه اینها در مقدمه لایحه بودجه ۱۳۷۲ آمده بود ولی رهبر انقلاب جلوی آن را گرفتند.


وی افزود: یادمان نرفته سال ۷۸ می‌خواستید علیه مردم و نظام قیام راه بیاندازید و از درون وزارت کشور هدایت می‌کردید. در دوره خاتمی نگاه شما به مردم نگاه ابزاری بود. هنوز حوادث سال ۷۸ را فراموش نکردیم. چرا علاقه دارید جوانان ندانند پرونده شما چقدر سیاه است؟

شهردار تهران ادامه داد: شما سال ۸۸ علیه رای مردم قیام کردید. با یک دنیا ادعای نادرست شما سال ۸۸ نزدیک ۴۰ میلیون رای را منکوب کردید. شما در دوره روحانی مردم را بی شناسنامه خطاب کردید. شما اساسا سر مردم کلاه می‌گذارید. روحانی در سال ۹۹ سر مردم را در قضیه بورس کلاه گذاشت.

زاکانی با تأکید بر اینکه روحانی و ظریف می‌گفتند ۱۲۰ میلیون واکسن آوردیم؛ چرا دروغ می‌گویید؟ اظهار داشت: سند رسمی آن را در تلویزیون نشان دادم، رسما ظریف به آقای رئیسی نوشته که حدود ۲۰ میلیون توانستیم واکسن وارد کنیم. کسی که توانست واکسن به کشور وارد کند شهید رئیسی بود.

وی ادامه داد: جلیلی میخواهد برای مردم خدمتگذاری کند. جلیلی شب و روز نمی‌شناسد برای اینکه به مردم خدمت کند. کسانی که در ستاد‌های جلیلی حضور دارند همین کارنامه را دارند.

شهردار تهران همچنین گفت: نگاه شما این است که از سر ریز خلق ثروت در جامعه به گرسنه‌ها بدهید بخورند تا شورش نکنند؛ اُف بر شما! برای شما سخت هست که مردم می‌خواهند سالار باشند ولی شما‌ها نمی‌خواهید. شما به مردم این طوری می‌خواهید نگاه کنید؟ شما می‌خواهید مردم اعانه بگیر باشند؟ همان سندی که سال ۶۸ به ما از خارج دیکته شده شما همان را برای کشور دنبال کردید.

زاکانی با بیان اینکه کلید به مردم نشان دادند ولی قفل بر زندگی مردم زدند و سفره‌های مردم را خالی از نان کردند، اظهارکرد: برخی از اینها مدعی هستند و در ستاد‌های آقای پزشکیان هستند. پزشکیان نمی‌تواند بگوید من راه را باز کردم هر کسی خواست بیاید. هدف وسیله را توجیه نمی‌کند نمی‌شود با هر وسیله‌ای رئیس‌جمهور بشوی.

وی گفت: دولت شهید رئیسی با مختصات درستش یک کارآمدی و تلاش و جهاد از خودش نشان داد. می‌شد شهید رئیسی هم به سفر نرود و بگوید شما بروید و من از پشت تریبون‌ها و راه دور به شما علی برکت الله می‌گویم و راه را باز می‌کنم.

این نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری همچنین تأکید کرد: شهید رئیسی علی برکت الله واقعی را در متن اتفاقات رقم زد و خلاف نگفت. بنزین آتش به جان مردم بزند و رئیس جمهور لبخند بزند و بگوید من هم از رادیو تلویزیون شنیدم؛ این مدیریت به درد لای جرز می‌خورد.

منبع: آنا

695030