واکنش محسن هاشمی به رفتار جلیلی در مناظره اول

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی مناظره رودرروی دیشب را خوب ارزیابی کرد و گفت: بهتر است امشب در مناظره حرف‌هایی زده شود که آنهایی که نیامده‌اند برای حضور در انتخابات قانع شوند.
تصویر واکنش محسن هاشمی به رفتار جلیلی در مناظره اول

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، در رابطه با مناظره رودرروی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ یازدهم تیر و رعایت اخلاق انتخاباتی توسط دو نامزد، گفت: به نظرم مناظره آرام و خوبی بود، این‌طور به نظر آمد که آقای پزشکیان در این مناظره پیروز بود.

وی نحوه اداره مناظره را حاوی ایراد دانست و افزود: به نظرم این ایراد به مناظره دیشب وارد است که آقای جلیلی زیاد بین صحبت‌های آقای پزشکیان وارد شد ولی در مجموع هر دو طرف سعی کردند احترام همدیگر را حفظ کنند و اخلاق را رعایت کردند.

هاشمی همچنین گفت: مناظره امشب هم به همین سبک برگزار شود خوب است فقط اینکه در میان حرف هم نپرند به هر کس در زمان فرصت صحبت کردن خودش حرف‌هایش را با آرامی بگوید. نه اینکه مرتب بین صحبت طرف مقابل وارد شوند.

وی ادامه داد: البته آقای جلیلی در اوایل مناظره کاملاً در زمان خود صحبت کرد و در اواخر مناظره بین صحبت‌های آقای پزشکیان وارد می‌شد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران همچنین در رابطه با اینکه این مناظره چقدر می‌تواند به افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات کمک کند، گفت: مناظره خوب بود اما به نظرم نمی‌تواند آن کسانی را که به پای صندوق نیامده بودند قانع کند، بهتر است امشب در مناظره حرف‌هایی زده شود که آنهایی که نیامده‌اند برای حضور در انتخابات قانع شوند.

هاشمی در پایان در رابطه با اینکه در فرصت باقیمانده تا روز جمعه ۱۵ تیر ماه احزاب چقدر می‌توانند به مشارکت بیشتر مردم کمک کنند، بیان کرد: بله قطعاً می‌توانند کمک کنند و ما در حزب کارگزاران هم اکنون فعال هستیم و من فردا در همدان سخنرانی دارم.

منبع: مهر

695047