علیرضا زاکانی:

سعید جلیلی مسیر شهید رئیسی را می‌پیماید

کاندیدای پیشین انتخابات چهادهمین دوره ریاست جمهوری با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و با اشاره به ولایت‌مداری این شهید والامقام که همواره به دنبال آرامش خاطر رهبری بود، گفت: بنده شهادت می‌دهم که این شهید بزرگوار همیشه در همین مسیر حرکت کرد و آقای جلیلی نیز همین مسیر را به فضل الهی می‌پیماید.
تصویر سعید جلیلی مسیر شهید رئیسی را می‌پیماید

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی، نماینده ستاد سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر ۱۲ تیرماه در جمع مردم شهرکرد در مسجد صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به اینکه ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و تجلی مردم‌سالاری دینی و مشخص کردن رئیس‌جمهوری آینده به دست ملت ایران هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی موهبت انتخاب، اختیار و آزادی را به ملت رشید ایران عطا کرد و این روزها بار دیگر در عرصه یک انتخاب بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: امام علی(ع) به فرزندشان آموختند که آینده را در گذشته جست‌وجو کن و باید با رجوع به تاریخ، به آینده بپردازیم. امروز نیز باید آینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را در گذشته آنان و نیز گذشته جریان‌های همراه آنان جست‌وجو و به شناخت از آنان دست پیدا کنیم.

شهردار تهران بیان کرد: نمی‌توان گفت من تنها خودم هستم بلکه هر نامزد ریاست جمهوری یک شناسنامه و کارنامه دارد همچنان که ملت ایران کارنامه دارند و همواره افتخارآفرین بوده و عزت و آبروی نظام اسلامی هستند.

زاکانی با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و با اشاره به ولایت‌مداری این شهید والامقام که همواره به دنبال آرامش خاطر رهبری بود، توضیح داد: بنده شهادت می‌دهم که این شهید بزرگوار همیشه در همین مسیر حرکت کرد و آقای جلیلی نیز همین مسیر را به فضل الهی می‌پیماید.

وی با تأکید بر اینکه شهید رئیسی حق ما را از آمریکایی‌ها و دشمنان گرفت، افزود: امروز نیز دشمنان از آقای جلیلی می‌ترسند و به‌ دروغ، موج هراس از وی را راه می‌اندازند.

زاکانی با بیان اینکه عملیات وعده صادق با افتخار، یک بازوی دفاعی و یک بازوی سیاست خارجه دارا بود، اضافه کرد: بازوی سیاست خارجه با درایت شهید امیرعبداللهیان و شهید رئیسی محقق شد و دنیا شاهد اقتدار ما بود لذا امروز کسی نمی‌تواند خیال خام در مورد ایران در ذهن بپروراند. دنیا امروز تغییر کرده است و محدود به آمریکا و چند کشور اروپایی نیست.

نماینده ستاد سعید جلیلی در پایان با درخواست از مردم جهت تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، گفت: مردم شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری جنگ و جهاد را تجربه کرده‌اند و شهیدان والامقام «استکی» متعلق به این دیار هستند و این مردمان تا آخر پای کار انقلاب می‌مانند.

منبع: ایسنا

695120