گزارش و گفتگوی اختصاصی

تئاتر «آژاکس» اثر کارگردان کردستانی به بخش رقابتی میهمان نمایش های صحنه ای سی و نهمین جشنواره بین المللی فجر راه یافت.

میلاد بنی طبا کارگردان فیلم شکارگاه در گفت و گو با پرسون:

ما فقط حمایت می خواهیم

صحبت‌های میلاد بنی طبا که در حال حاضرشکارگاه را می سازد.
گزارش پرسون از اختلاف نظر مسئولان و مردم؛

بهداشت مردم زیر تیغ « تاناکورا»/ سلامتی فدای مارک و بِرند خارجی

بسیاری از مردم هنوز علاقه عجیبی به خرید از بازار «تاناکورا» سنندج دارند و برای آنها این مارک و خارجی بودن کالاها و پوشاک این مکان است که مهم می باشد نه سلامتی و بهداشت.

گزارش اختصاصی پرسون از شیراز؛

«صاعقه» بر سر اراذل و اوباش زده شد!

ساعت 12 شب؛ محله‌ای به نام «شاه‌قلی‌بیگی» در شیراز؛ ساکنان این محله گمان می‌کنند قرمزی آژیر، فرمانِ «ایست» مأمور پلیس و صداهای غیرمتعارفی مانند نعره‌های پیاپی همانند گذشته، خبر از وقوع یک جرم دیگر می‌دهد. غافل از آنکه این بار جرمی رخ نداده، بلکه «صاعقه» برای آخرین بار آمده تا خلافکاران و برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی را از آنجا پاکسازی کند.
برای تشویق زوج های جوان به فرزند آوری پیشنهاد شد؛

کودک 70 میلیون تومانی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای تشویق زوج های جوان برای به دنیا آوردن فرزند سوم، پرداخت وام 70 میلیون تومانی به این زوجین را وعده داده است.

تولید تخم مرغ 55 درصد مازاد نیاز استان است؛

کمبود تخم مرغ در بازار یزد علی رغم ادعای مسئولان!

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت : در سال ۱۳۹۸ روزانه به طور متوسط حدود ۸۵ تن و در سال بیش از ۳۰هزار تن تخم مرغ در استان یزد تولید شده که با توجه به مصرف روزانه ۳۶ تنی ، ۵۵درصد بیش از مصرف استانی بوده است .
با توجه به افزایش جرم ها و بزهکاری ها در سطح جامعه توسط افراد معتاد، بسیاری از جامعه شناسان، جرم شناسان، روانشناسان بر سر موضوع بیماری بودن اعتیاد با هم اختلاف سلیقه دارند.

بررسی پرونده یک اپلیکیشن نوظهور؛

«شاد» کام دانش آموزان را تلخ کرد

اپلیکیشن «شاد» به علت نوظهور بودنش و نیز نبود بسترهای آموزش فضای مجازی در کشور، مشکلات بسیاری را بر دانش آموزان و والدین آنها به وجود آورده است.

استاد امیر هوشنگ جزی زاده مینیاتوریست اصفهانی در گفت و گو با پرسون؛

من دو معشوقه دارم یکی نگارگری  و آن دیگری فرش است(+عکس و فیلم)

(جزی زاده از معشوقه هایش گفت: همانگونه که خداوند، نگار حقیقی است و همه نگاه‌ها به اوست و او نیز در صورت‌های مختلف به جلوه‌ گری می ‌پردازد ( من نیزدو معشوقه دارم و همه نگاه ام به این دو است برای نگار حقیقی ام؛ یکی نگارگری و دیگری فرش است و نمی توانم بین آن دو یکی را برتر از آن یک ببینم. ).
در گفت و گوی پرسون با معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین مطرح شد؛

قول مساعد مدیران برای حل مشکلات کشاورزان و دامداران اقبالیه

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین عنوان کرد؛ مشکلات کشاورزان و دامداران در حوزه های تامین آب و نهاده های کشاورزی و اعتبار کارت شناسایی کشاورزان و دامداران شهر اقبالیه در جلسه اختصاصی بررسی و برای حل آن اقدام شد.
علیرغم گزارش های و اخبار «پرسون» در بحث بود یا نبود کرونای انگلیسی در کردستان و مخالفت برخی از مسئولان بهداشتی و دیگر مدیران ارشد این استان، نهایتا رییس سازمان نظام پزشکی کشور امروز وجود کرونای انگلیسی در این خطه را تایید کرد.

تنها پینتبالیست حرفه ای استان مرکزی در گفت و گو با پرسون:

چشم انتظار حمایت مسئولان استان هستم

احمد حسینی قهرمان رشته پینتبال متولد سال ۶۷ در کرمانشاه و ساکن اراک است که به جز مدال های طلایی که در این رشته کسب کرده است در زمینه تحصیلات نیز خوش درخشیده و دارای دو مدرک لیسانس در رشته های مختلف است.
جادوگری 71 ساله با ریشی بلند و سفید و صورتی لاغر و استخوانی، در یکی از کوچه‌های بافت تاریخی شیراز نیروهای فراطبیعی را برای کمک به بازار بورس در ایران به استخدام درآورده است. در آن محله با نام مستعار «بابا مراد» معروف است. ابروهایش را تراشیده است، عبای سفیدی بر تن کرده و انگشتانش در زیر حلقه‌های انگشتر پنهان شده است. روی به دعای آیت‌الکرسی آویخته شده به دیوار مقابلش می‌نشیند و با صدایی وهم‌آور وردی را زیر لب زمزمه می‌کند. او جن‌هایی را به میان مردم می‌آورد که تنها خودش می‌تواند ببیند.
گزارش پرسون از تقابل مسئولان و رسانه ها؛

سندروم «رسانه گریزی مدیران»

مسئول و مدیر یا دست به انتشار آمار غیرواقعی می زند و یا اینکه خود را عملا و رسما از رویارویی مستقیم با خبرنگار و رسانه دور نگه می دارد که هر در هر دو صورت باید گفت که این وضعیت در جامعه به عنوان سندروم «رسانه ریزی مدیران» تعریف می شود.

بانوی مسلمان آمریکایی در گفتگو با پرسون:

حجاب بر دو نوع افکاری و ظاهری استوار است

بانوی مسلمان آمریکایی گفت: جحاب و عفاف باید هم در افکار و هم در پوشش ظاهری وجود داشته باشد و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.