چند ساعت مانده به سال تحویل۱۴۰۱:

المان مرکزی میدان شهدا همچنان ناقص است + فیلم

مشهد در حالی به استقبال سال تحویل ۱۴۰۱ می رود که در کنار شور و نشاط خیابان های منتهی به حرم مطهر، کارگران شهرداری همچنان در میدان شهدا مشغول به کار هستند.
تصویر المان مرکزی میدان شهدا همچنان ناقص است + فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، از مشهد مقدس، موضوع شهرتکانی و آماده سازی فضاهای شهری توسط شهرداری مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ در حالی پیش می رود که المان گذرگاه اصلی میدان شهدا همچنان در حال تکمیل شدن است.

شهرداری مشهد با در نظر گرفتن طرح هایی در حوزه های المان های تعاملی و ثابت، بکارگیری گل و گیاه در زیباسازی شهر و رنگ آمیزی معابر فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت طرح های پیش بینی شده در اطراف حرم مطهر به خصوص میدان شهدا دارای ویژگی ها و منظر خاصی باشند در حال حاضر کارگران همچنان در حال تکمیل و ایجاد المان در عرصه میدان شهدا هستند.

نکته قابل توجه در بحث زیباسازی میدان شهدا به عنوان یکی از اصلی ترین مسیرهای منتهی به حرم مطهر، بدسلیقگی و عدم بهره برداری و استفاده از دو فضای وسیع و کاربردی جهت اکران طرح فرهنگی در ابتدای ورود به میدان شهدا بوده که در حال حاضر فضای عاری از محتوای آنها نمای زیبایی را ایجاد نکرده است.

امید است با توجه به باقی ماندن تنها چند ساعت به مراسم سال تحویل در مشهد مقدس، شهرداری مشهد نسبت به بهبود فضای کارگاهی ایجاد شده در عرصه میدان شهدا فعالیت های لازم را در پیش بگیرد.

389721