معاون وزیر صمت در گفتگوی اختصاصی با پرسون عنوان کرد:

خدمت در مشهد بالاتر از حضور در چند وزارت خانه

معاون وزیر صمت گفت: در صورتی که انتقال خدمات و امکانات به شرق مشهد با موفقیت صورت پذیرد ما شاهد ایجاد یک نقشه متوازن از شهر با محوریت اصلی حرم مطهر رضوی خواهیم بود.
تصویر خدمت در مشهد بالاتر از حضور در چند وزارت خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی برادران معاون وزیر صمت در امور صنایع عمومی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در بدنه شهرداری فعالیت خود را به عنوان کارشناس آغاز کرده و تا تصدی معاونت برنامه ریزی نیز پیش رفتم و همواره خودم را جزئی از مجموعه مدیریت شهری در مشهد میدانم.

برادران با ابراز خرسندی از حضور مجدد در شهر مشهد گفت: از بازگشت به خانه بسیار خرسندم و عقیده دارم باید برای مردم این شهر با جان و دل خدمت آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه مردم نقش بسزایی در پیشبرد اهداف شهری دارند گفت: مسئله توسعه خطوط قطار شهری از الویت های برنامه ارائه شده به شورا ششم بود و در این باره قطعا از تمامی ظرفیت های ملی استفاده خواهیم کرد.

معاون وزیر صمت عنوان کرد: خطوط قطار شهری مشهد نیاز به توسعه و تکمیل دارد زیرا در صورت گسترش خطوط و گستره ی خدمت رسانی می توان رضایت حداکثری شهروندان را به دست آورد و از بار اصلی ترافیکی شهر تا حد بسیار زیادی کاهش داد.

برادران بیان داشت: برای پیشرفت متوازن نیاز به بودجه ریزی منظم و بهره گیری از ظرفیت ها در سراسر شهر است و در نظرداریم تا بودجه ای متوازن خدمت رسانی همراه با توسعه را به تمامی نقاط شهر ببریم.

وی با اشاره به برنامه ارائه شده به اعضای شورای ششم بیان داشت: در طراحی صورت گرفته 8 محور اساسی در نظرگرفته شده که هرکدام از این محورها شامل 8 طرح و پروژه با بازدهی کوتاه مدت و بلند مدت است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه یکی از هشت پروژه اساسی برای اداره شهر مسئله اتصال خطوط قطار شهری به حرم مطهر رضوی است گفت: اگر در مدیریت شهری مدعی توجه به حرم مطهر رضوی هستیم می بایست در ایجاد خطوط ریلی اطراف حرم مطهر تمامی ظرفیت ها را به کار بگیریم.

برادران ادامه داد: موضوعاتی نظیر پارکنیگ محدوده حرم مطهر، حاشیه شهر، بافت فرسوده و مسئله توسعه خدمات در شرق مشهد از مهم ترین محورهای برنامه ارائه شده به شورای شهر است.

وی با اشاره به توسعه نامتوازن شهر مشهد بیان داشت: در صورتی که انتقال خدمات و امکانات به شرق مشهد با موفقیت صورت پذیرد ما شاهد ایجاد یک نقشه متوازن از شهر با محوریت اصلی حرم مطهر رضوی خواهیم بود.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه شورای ششم شامل افرادی با تجربه در حوزه مدیریت شهری است تاکید کرد: اگر جمع بندی نهایی اعضای شورای شهر منجر به ایجاد فضای خدمت در شهر مشهد برای بنده شود با جان و دل می پذیرم زیرا اعتقاد دارم خدمت در این شهر بالاتر از حضور در چند وزارت خانه است.

479653