کارآفرین و خیر جوان شیرازی اعلام کرد

اهدای ۵ هزار سکه اسلامی‌ و ایرانی به آستان قدس رضوی

کارآفرین و خیر شیرازی گفت: در راستای آشنایی نسل جوان با ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ۵ هزار سکه تاریخی و اسلامی به موزه آستان قدس رضوی اهداء شده‌است.
تصویر اهدای  ۵ هزار سکه اسلامی‌ و ایرانی به آستان قدس رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون کارآفرین و خیر جوان شیرازی گفت: در راستای آشنایی نسل جوان با ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و ارادت قلبی به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۵ هزار سکه از جنس طلا، نقره، مس و سورشارژ با هزینه شخصی از آلبوم داران قانونی کشور خریداری و به موزه آستان قدس رضوی اهداء شده‌است.

علی اطاعت در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون درفارس اظهارداشت: سکه‌های اهدایی بطور نمونه سکه ذوالریاستین و حضرت علی بن موسی الرضا و دیگر سکه‌های منحصر بفرد با همکاری آستان قدس و کارشناسان و محققان مورد بررسی، ارزیابی و سپس مورد تایید قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سئوال که به عنوان کارآفرین جوان در موارد دیگر عمرانی و اقتصادی برای کارآفرینی و ایحاد اشتغال ورود کرده‌اید، افزود: برای ورود گردشگر داخلی و خارجی و زائران به شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) بدون تسهیلات دولتی اقدام به ساخت هتل یا کاشانه سنتی با اشتغالزایی ۶ نفر مستقیم و بیش از ۲۰ نفر غیر مستقیم، ترابری فلزهای نیمه قیمتی برای جلوگیری از خروج به صورت خام به خارج از کشور در منطقه محروم استان‌ سیستان و بلوچستان با اشتغالزایی بیش از ۳۰ نفر، اصفهان ۲۰ و شیراز ۱۳ نفر از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

کارآفرین جوان تصریح کرد: احداث گلخانه با ۲ سردخانه و بسته‌بندی با هدف کمک به تنظیم بازار و تولید محصولاتی سالم و در کلاس صادرات در منطقه بهشت‌آباد بیضا با اشتغالزایی بیش از ۷۰ کارگر با گذراندن بروکراسی اداری، مرکز ترک اعتیاد، تکمیل و ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان برای دخترانی که انگشتان آن‌ها بر اثر حمله تمساح قطع شده بود از دیگر عملکرد در مدت چند سال اخیر است.
اطاعت در مورد آزاد راه شیراز اصفهان که ۱۳۰ کیلومتر مسیر را کاهش می‌دهد، بیان داشت: احداث هتل، مراکز رفاهی، مراکز درمانی با مشارکت و جذب سرمایه‌گذار داخلی شاهد رونق بیشتر در این محور مواصلاتی هستیم.

462796

نظرات شما ( 2 نظر )

احمدی لرستان |
یکشنبه 7 اسفند 140100:23
آقای اطاعت انسانی شریف عزیز بزرگ همه چی تمام خدا بیشتر و بیشتر بهش ببخشه
مهدی |
یکشنبه 30 بهمن 140118:01
ماشاءالله به حاج علی ان‌شاءالله مورد شفاعت آقا سلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا