سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه تهران بزرگ در گفتگو با پُرسون:

عدم توجه به جلو رانندگان تهرانی علت عمده تصادفات

سرهنگ ابراهیم ارزانی با اعلام این خبر گفت: رعایت مقررات توصیه همیشگی ماست و انتظار جدی و همیشگی ما از رانندگان عزیز این است که هرگز با خستگی به رانندگی پرفشار ادامه ندهند و حتما در طول مسیر استراحت را لازمه رانندگی سالم و ایمن خود قرار دهند و توجه به جلو داشته باشند.

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس پایتخت در نشست خبری که صبح امروز در محل پلیس راه آزادراه تهران - شمال به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد در گفتگو اختصاصی با پُرسون، گفت: جا دارد ابتدا روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز کشورمان تبریک بگویم. حرفه خبرنگاری کار بسیار سخت و دشواری است. انصافا خبرنگاران چه در گرما و چه در سرما و در بحران ها حضور خوب و موثری دارند.

سرهنگ ارزانی افزود: حضور خبرنگاران و پوشش به موقع رویداد ها و خصوصا در زمینه اطلاع رسانی ترافیک حوزه استحفاظی پلیس راه تهران بزرگ خود شاهدی بر این ادعاست که خبرنگاران کنار مردم و مسئولین هستند‌.

وی با درخواست از خبرنگاران برای همکاری در اطلاع رسانی توصیه های پلیس در آستانه موج سفرهای تابستانی و اربعین حسینی گفت: از عموم مردم و رانندگان عزیز درخواست داریم به منظور کاهش حوادث و کاهش تلفات که واقعا ناراحت کننده است حتما توصیه های پلیس را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان این توصیه ها افزود: متاسفانه عمده ترین علت تصادفات در محور آزاد راه تهران _شمال و سایر محور های آزاد راهی و بزرگراهی تهران عدم توجه به جلو است که آن هم به واسطه خستگی و خواب آلودگی است که باعث میشود رانندگان توجه به جلو نداشته باشند و حوادث تلخ و ناگواری پیش بیاید.

وی تصریح کرد: رعایت مقررات توصیه همیشگی ماست و انتظار جدی و همیشگی ما از رانندگان عزیز این است که هرگز با خستگی به رانندگی پرفشار ادامه ندهند و حتما در طول مسیر استراحت را لازمه رانندگی سالم و ایمن خود قرار دهند و توجه به جلو داشته باشند.

وی بیان داشت: قطعا با افزایش سفرهای تابستانی سفر در نیمه دوم تابستان در شهریور ماه بار ترافیکی شدید در جاده های تهران _شمال پیش بینی میشود و ما هم ناچار به اعمال محدودیت ها در برخی نقاط خصوصا ورودی تونل ها خواهیم شد که همینجا از شکیبایی مردم و همراهی با پلیس تشکر میکنیم.

خبرنگار: نیکتا تقی پور

منبع: پرسون

739921