مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با پرسون:

ترس دشمن از پیشرفت های پیچیده نظامی جمهوری اسلامی است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ ما در برابر شیطنت های منطقه ای صهیونیست ها و سعودی ها قاطع و بازدارنده است.
تصویر ترس دشمن از پیشرفت های پیچیده نظامی جمهوری اسلامی است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار خسرو عروج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پاسداران ما امروز در منطقه دارای گوش شنوا، چشم بینا و انگشتی آماده بر روی ماشه هستند.

وی با بیان اینکه منویات امام (ره) در رابطه با مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی همواره سرلوحه کار پاسداران است تصریح کرد: امروز نیروهای نظامی ما در منطقه دارای قدرت بسیار زیادی شده اند که بسیاری از این پیشرفت ها را نمی توان بیان کرد.

عروج با تاکید بر اینکه دشمن به قدرت نظامی جمهوری اسلامی در منطقه آگاهی کامل دارد عنوان کرد: لطف خداوند در پیشرفت ها و رشدهای نظامی همواره شامل نیروهای نظامی در سراسر جمهوری اسلامی بوده است.

مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به منویات امام (ره) در خصوص مقابله با دشمن گفت: امام (ره) همواره بیان می کردند که درجنگ باید دید چه انگشتانی بر روی ماشه، چه چشمانی در حال رصد دشمن و چه گوشهایی در حال شنیدن صدای پای متجاوزین هستند؛ مجموعه این مسائل قدرت اصلی ما در میدان جنگ است.

وی ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره به نیروهای نظامی تاکید داشتند که از درون به خودشان برسند و در خصوص بسیاری از مسائل از خود مراقبه و محافظت کنند.

عروج تاکید کرد: آنچه امروز در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به وضوح روشن است بحث پیگیری منطق امام در مواجهه با دشمنان بوده که تا امروز دستاوردهای بسیاری را برای انقلاب اسلامی به بار آورده است.

399977