پُرسون از بلاتکلیفی احداث پیست دوچرخه سواری مِهستان گزارش می دهد

هفت سال چشم انتظاری برای این پروژه را چه کسی پاسخگوست؟

وضعیت احداث پیست دوچرخه سواری شهر مِهستان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز پس از گذشت هفت سال هنوز بلاتکیف مانده است.
تصویر هفت سال چشم انتظاری برای این پروژه را چه کسی پاسخگوست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ بود که آئین آغاز عملیات اجرایی پیست دوچرخه سواری در شهر مِهستان به عنوان بزرگترین پیست دوچرخه سواری استان البرز با حضور فرماندار، شهردار شهر جدید هشتگرد(شهر مِهستان) و مسئولین ورزش و جوانان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، شهردار شهر جدید هشتگرد با ابراز خرسندی از آغاز این حرکت بزرگ ورزشی گفته بود که، این مجموعه تفریحی ورزشی در فضای 100هکتاری جنگلی حاشیه این شهر احداث خواهد شد.

هفت سال پیش، سید مسعود بزرگ زاده، شهردار وقت شهر جدید هشتگرد گفته بود که برای ساخت این پیست حدود 800میلیون ریال از طریق شهرداری هزینه خواهد شد و قرار بود فاز اول آن تا یک خرداد همان سال به بهره برداری برسد.

بنابر این گزارش؛ وضعیت احداث پیست دوچرخه سواری شهر مِهستان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز پس از گذشت هفت سال هنوز بلاتکیف مانده است.

مهدی جمشیدی، سرپرست هیأت دوچرخه سواری شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تاخیر در احداث پیست گفت؛ در تلاش هستیم تا با متولیان امر از جمله فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، شورای شهر مِهستان، شهرداری مِهستان، شرکت عمران شهر جدید مِهستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ و دیگر مسئولین، جلسه مشترکی را برگزار کنیم تا بتوانیم برای احداث و راه اندازی پیست به نقطه نظر مشترکی دست پیدا کنیم.

جمشیدی در خصوص فعالیت هیأت دوچرخه سواری در شهرستان ساوجبلاغ افزود؛ این شهرستان دارای چهار شهر هشتگرد، مِهستان، کوهسار و گلسار و همچنین حدود هشتاد روستا است که برنامه ریزی جهت انتخاب یک شهر و یک روستای دوستدار دوچرخه در دستورکار این هیأت قرار دارد.

منبع: پُرسون

741214