کارآفرین جوان شیرازی خبر داد:

احداث‌ کارخانه تبدیلی‌ و تکمیلی‌ و فرآوری در منطقه کوهنجان سروستان

کارآفرین جوان‌ شیرازی‌گفت: در راستای‌ ایجاد اشتغال و توسعه زیر‌ساخت‌های‌ عمران اقتصادی‌ کارخانه تبدیلی، تکمیلی‌ و فناوری در منطقه‌ محروم کوهنجان سروستان در حال احداث‌ و‌ تکمیل است.
تصویر احداث‌ کارخانه تبدیلی‌ و تکمیلی‌ و فرآوری در منطقه کوهنجان سروستان

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، کارآفرین‌ جوان شیرازی‌ گفت: با همکاری خانواده که در مدت ۴۰ سال در صنف طلا فروشی فعالیت می‌کردند برای توسعه زیر ساخت‌های عمرانی، اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی به ویژه در شرایط تحریم‌های ظالمانه از سوی استکبار و نیز بدون هیچ گونه تسهیلات بانکی و اعتبارات دولتی اقدام به آغاز عملیات اجرایی کارخانه صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری در منطقه کوهنجان سروستان کرده‌ است.

احسان شهریزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پرسون در فارس اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده از سوی متخصصین، کارشناسان و کارکنان مربوطه این کارخانه با تکمیل زیر ساخت‌های آب، برق و گاز و نصب تجهیزات و تامین اعتبارات پیش بینی می‌شود سال آینده با اشتغالزایی بیش از ۳۰ نفر به بهره‌برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: احداث مجتمع پرورش جوجه گوشتی با تولید بیش از ۴۰ هزار قطعه مرغ با بالاترین استاندارد و پایین‌ترین میزان تلفات، به زیر کشت بردن پسته و انجیر متناسب با شرایط آب‌ و هوایی و اقلیمی منطقه از جمله فعالیت اقتصادی و عمرانی در منطقه کوهنجان است.

کار آفرین جوان شیرازی با اشاره به این معضل که در پایان زنجیره تولید، محصولات به صورت خام و بدون بسته‌بندی از کشور خارج میشوند دچار مشکل هستیم، گفت: برای برون رفت از این مشکلات نیاز به حمایت از سرمایه‌گذاران بیش از گذشته در این منطقه احساس می‌شود.

شهریزی اضافه کرد: کاشت گیاهان دارویی، تولید جلبک اسپرولینا و دیگر موارد تولیدی در این کارخانه در دست اجرا و نهادینه شدن است.

462900