گزارش و گفتگوی اختصاصی

رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

الحاق شهر و روستاهای بخش مرکزی به یزد؛ نیازمند حاکمیت دید کلان

رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد گفت: الحاق شهر و روستاهای بخش مرکزی به یزد طی یکسال گذشته در جلسات متعدد و با حضور مسئولین استانداری و فرمانداری در شورای شهرستان پیگیری شده و شوراهای روستایی هم درخواست الحاق و بهره گیری کامل از خدمات شهری یزد را دارند.
رییس سازمان آتش نشانی سنندج در گفت وگو پرسون:

فروشگاه لوازم خانگی در سنندج طعمه حریق شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مهار آتش سوزی در فروشگاه لوازم خانگی در بازار این شهر خبر داد.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان مطرح کرد:

۴۴ درصد از جمعیت استان همدان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۴۴ درصد از جمعیت استان همدان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: بیش از ۵۷ هزار خانوار از خدمات این سازمان بهره می برند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با گفت وگو با پرسون:

کمبود کلسیم می تواند علت‌ پوسیدگی دندان باشد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کمبود کلسیم را یکی دیگر از علت‌های پوسیدگی دندان برشمرد و گفت: افرادی که از کمبود کلسیم رنج می برند در معرض پوسیدگی دندان هستند.

سرپرست ثبت احوال لرستان گفت: با همکاری شرکت های دانش بنیان بومی توانستیم درصدی از کمبود تهیه و تولید کارت هوشمند ملی را جبران کنیم و اتفاقی بزرگ در دوران تحریم با علم شرکت های دانش بنیان  رقم بزنیم.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت استان اصفهان:

فوت یک تا سه درصدی بیماران تنفسی در اصفهان

مدیر گروه مبارزه با بیماری ها مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با فوت یک تا سه درصد بیماران تنفسی در اصفهان مواجهیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

بودجه قطره چکانی پروژه های عمرانی درود و ازنا را با مشکل روبرو کرده است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تکیمل سد های مروک و کمندان به فراموشی سپرده شده اند. اعتبار تامین نشود کشاورزان خسارات بسیاری خواهند دید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

دو طرح بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد مستقر می شود

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: بزودی با همکاری سرمایه گذار دو طرح بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد شهرستان فامنین مستقر می شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

کاهش تصادفات جاده ای در لرستان بعد از شیوع کرونا

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: کرونا جاده های لرستان را خلوت کرده است که این مسئله در کاهش آمار تصادفات جاده ای نیز تاثیر بسزایی داشته است. 

ازدیاد تخلف سازی نتیجه افزایش تعرفه های نظام مهندسی؛

واکنش معاون عمرانی استاندار یزد به افزایش 70 درصدی تعرفه نظام مهندسی ساختمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با توجه به اعلام تعرفه های جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، گفت: تعرفه های جدید نظام مهندسی ساختمان مورد تایید نیست.
بعد از انتشار گزارش پرسون از وضعیت اسفبار محله حاشیه ای «نایسر» سنندج در بحث اعتیاد و سایر معضلات، استاندار کردستان به مسئولان مربوطه دستور رسیدگی و سامان بخشی به این منطقه را صادر کرد.
گزارش پرسون از موج سواری فعالان فضای مجازی؛

ورود کرونای انگلیسی به کردستان/ شایعه یا واقعیت!

یکی از پزشکان کردستانی که به تازگی از انگلیس برگشته بود در تستی که از وی گرفته شد، نتیجه آزمایش PCR وی مثبت بوده ولی اینکه وی به کرونای انگلیسی مبتلا بوده است، از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده و این اخبار تنها در فضای مجازی رد وبدل می گردد.

کردستان با داشتن استعدادهای بسیاری در حوزه سینما و فیلم سازی همانند «تورج اصلانی» بی شک در آینده در سطح جهان به عنوان یکی از استانهای مستعد در دنیای سینما شناخته خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی سلسله:

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی سلسله گفت: امنیت برای ما خط قرمز است. هیچگاه اجازه شکسته شدن این خط را نمی دهیم. خدا را شاکریم که در ماموریت ضربتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان توانستیم سارقان حرفه ای که یک سالی تحت تعقیب بودند را دستگیر نماییم.

یک متخصص بیماری های عفونی در گفت وگو با پرسون عنوان کرد:

نسخه های خودسرانه؛ عامل شیوع بیشتر کرونا/ ویروس کرونا یک قدم از محققان جلوتر است

یک متخصص بیماری های عفونی گفت: هر کسی که به نوعی به فضای مجازی دسترسی دارد برای مقابله با ویروس کرونا نسخه ای تجویز می کند و این کار باعث شده است که درمان اصلی این بیماری و اپیدمی در بین این همه تجویزهای خودسرانه گم شود.

گزارش پرسون از وضعیت اصلی ترین میدان کرمانشاه؛

فروش مواد مخدر در «آزادی»

بسیاری از سوادگران مرگ آزادانه در میدان اصلی شهر کرمانشاه یعنی میدان آزادی اقدام به فروش انواع مواد مخدر و قرص های روانگردان به رهگذران می کنند.