سال گذشته انجام شد؛

اهدا 46 مورد جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

رییس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال ۴۶ مورد جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد ریال از محل در آمد زکات به مددجویان کمیته امداد این استان اهدا شد.
تصویر اهدا 46 مورد جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، حبیب الله باقرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این جهیزیه ها شامل اثاثیه ضروری منزل از جمله یخچال، تلوزیون، اجاق گاز، فرش،پ تو و لوازم آشپزخانه بوده است.

وی افزود: بیش از یک هزار جوان نیازمند در آستانه ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که تلاش می شود با همکاری خیران، درآمد زکات و سایر مشارکت های مردمی این تعداد زوج را راهی خانه بخت کنیم.

رییس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می شود در سال جاری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال زکات در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شود که از این میزان بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن برای تامین جهیزیه نیازمندان هزینه می شود.

باقرپور عنوان کرد: کمک‌های دریافتی از خیران و مؤدیان زکات در حوزه‌های معیشتی، تامین جهیزیه و خدمات درمانی و تحصیلی به افراد زیرپوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان اهدا می‌شود.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

284784

مطالب مرتبط