بانوان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور درخشیدند

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: بانوان این استان در رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی درخشیدند.
تصویر بانوان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور درخشیدند

به گزارش سایت خبری پرسون ازکهگیلویه و بویراحمد، الهام بهزادی با بیان این خبر افزود: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی برای رقابت های آسیایی و جهانی روزهای ۲۵ تا ۲۸ تیرماه به میزبانی استان اردبیل در شهر سرعین برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات ۱۷۰ بانوی شرکت کننده از سراسر کشور در دودست راست و چپ با هم رقابت کردند.

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد از درخشش و کسب ۲ مقام اولی و ۲ مقام دومی و کسب مقام سومی تیمی این مسابقات توسط تیم مچ اندازی بانوان استان خبر داد و اظهار کرد: در این رقابت ها و در دست راست، فاطمه رئیسی در وزن -۶۰ مقام دوم و راحیل شهریاری در وزن ۵۵ مقام دوم را کسب کردند.

بهزادی ادامه داد: در دست چپ، فاطمه رئیسی و راحیل شهریاری مقام اول را برای استان کسب کردند.ضمن اینکه در تیمی دست چپ تیم مچ اندازی بانوان مقام سوم رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.
وی ضمن تبریک این موفقیت و تشکر از حمایت های ارجمندرئیس هیات استان بیان کرد: رقابت های مچ اندازی بانوان آسیا ۱۹ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی قزاقستان و رقابت های جهانی ۲۶ تا ۴ مهرماه در کشور گرجستان برگزار می شود.

منبع:ایسنا

326697