افزایش ظرفیت‌های زیرساختی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش زیرساخت‌های پزشکی قانونی استان در سال جاری خبر داد.
تصویر افزایش ظرفیت‌های زیرساختی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکهگیلویه و بویراحمد، کامروز امینی مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست با خبرنگاران گفت: ظرفیت های توسعه زیربنایی فضای فیزیکی در پزشکی قانونی استان هدفگذاری شده و در ادارات مختلف در حال ارتقاء و بهبود است.

امینی تصریح کرد: محوطه‌سازی ساختمان اداره کل از اقدامات عمرانی حائز اهمیت است که اعتبار آن از طریق سازمان و استان جمعاً به میزان ۱۰ میلیارد ریال تامین شده و هم اکنون در حال انجام است.

امینی در ادامه گفت: استقرار نیروی انسانی و تامین فضای فیزیکی مناسب جهت یگان حفاظت فیزیکی از دیگر اقدامات زیربنایی اداره کل پزشکی قانونی استان بوده است که مراحل مختلف آن در حال انجام است.

امینی با بیان اینکه تجهیز آزمایشگاه سم شناسی مرکز استان در اواخر سال گذشته انجام شد، ابراز داشت: خرید بخش مهمی از تجهیزات آزمایشگاه سم شناسی شامل هموژنایزر و PH متر اجرایی شد .

امینی با اشاره به ساخت دو سالن تشریح در شهرستان‌های بهمئی و دنا، گفت: این دو پروژه که جزو مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه بوده است در کمیته ماده ۲۳ استان طی سال جاری مورد تصویب قرار گرفت و انشالله بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در سال گذشته اداره پزشکی قانونی شهرستان باشت که جزو ۴۹ مرکز سازمان بود افتتاح شد.

امینی با بیان اینکه سالن تشریح شهرستان کهگیلویه در بخش فنی و نیروی انسانی مشکلاتی دارد اضافه کرد: مواردی همچون تهویه سالن، چاه سپتیک و نیز بکارگیری تکنسین تشریح در حال انجام است.

منبع:ایسنا

306046