اعلام مهلت نام‌نویسی در مدرسه دخترانه "معارف اسلامی" یاسوج

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت نام نویسی در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی شهر یاسوج مرکز این استان برای مقطع متوسطه اول تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰ است.
تصویر اعلام مهلت نام‌نویسی در مدرسه دخترانه "معارف اسلامی" یاسوج

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد می توانند برای ادامه تحصیل در مدرسه علوم و معارف اسلامی یاسوج نام نویسی کنند.

وی افزود: یکی از شرایط مهم برای نام نویسی در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی یاسوج دارا بودن سطح خیلی خوب و عالی در کارنامه پایه های سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام نویسی در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی یاسوج از طریق مراجعه به سامانه ملی ۹۶۱۰۰۸۳۸.sanamonline.ir/Pages/PreReg/Registration.aspx?PreRegId=۳ انجام می شود.

زارع پور عنوان کرد: ۳۰ خردادماه امسال به بعد یک آزمون در بخش علمی و گفتمان دینی با منابع دروس پایه‌ های پنجم و ششم ابتدایی از دختران نام نویسی شده در مدرسه علوم و معارف اسلامی یاسوج برگزار می‌ شود.

وی ابراز داشت: مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی یاسوج وابسته به مدرسه عالی شهید مطهری در خیابان فرعی ۶ بلوار ارم این شهر واقع است.

زارع پور گفت: دختران علاقمند به تحصیل در مدرسه علوم و معارف اسلامی یاسوج و والدین آنها می‌ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۶۸۷۹ تماس بگیرند.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

منبع:ایرنا

284803