درخشش هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در هنرواره روایت جهاد

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان حوزه هنری استان در هنرواره روایت جهاد درخشیدند.
تصویر درخشش هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در هنرواره روایت جهاد

به گزارش سایت خبری پرسون، شریف اسلامی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این هنر واره به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی و همزمان با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار و فراخوان نخستین هنر واره ملی روایت جهاد با هدف ثبت و ضبط نقش آفرینی مردم و نیروهای درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مقابله با بیماری کرونا منتشر شد.

وی بیان داشت: آثار ارسالی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این هنر واره ملی چهار هزار و ۸۸۲ اثر بود که پس از داوری این آثار سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد در بخش داستان برای اثر صدای باد دیپلم افتخار، تندیس هنر واره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال را کسب و حائز رتبه نخست این جشنواره شد.

اسلامی اظهار داشت: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز در بخش کلیپ با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه دوم را کسب کرد.

وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره در بخش شعر، داستان، کلیپ، هنرهای تجسمی، رسانه، گزارش خبری، موسیقی و هنرهای تصویری بوده است.

اسلامی تصریح کرد: امین بالین پرست دیگر هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی نیز در بخش داستان برای اثر پروانه‌های سفید باغی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال حائز رتبه سوم شد.

منبع:مهر

322132