توزیع بیش از ۳ هزار تن کالای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و۱۲۹ تن کالای اساسی شامل شکر، گوشت، مرغ و برنج با قیمت تظیم بازار در استان توزیع شده است.
تصویر توزیع بیش از ۳ هزار تن کالای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر تیمور موسویان معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت یکهزار و۶۰۰ تن برنج،یکهزار و۲۴۰ تن شکر، ۲۱۲تن مرغ و ۸۷ تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

وی بیان کرد: این میزان کالا در ۷۰ فروشگاه زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب کهگیلویه و بویراحمد بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در طول سال براساس سهم سرانه جمعیت برای کنترل تورم کالاهای اساسی جذب و در استان توزیع می شود.

موسویان تاکید کرد: در زمان حاضر مشکلی در مورد کالاهای اساسی مانند روغن و شکر وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت برنج پیگیر تامین کالا به نرخ دولتی و توزیع در بازارهای استان هستیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع یکهزار و۶۲ تن کالای اساسی برای تهیه نذورات در ماه محرم امسال خبر داد.

موسویان ابراز داشت: از این میزان کالای توزیع شده بین خیران و هیات های استان ۳۰۰ تن برنج،۲۶۹ تن روغن، ۲۶۹ تن شکر،۲۰۰ تن مرغ و ۲۵تن گوشت بوده است.

منبع: ایرنا

333774