تمدید مهلت ثبت اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مودیان این استان برای ثبت اظهارنامه مالیات اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای تمدید شده است و براساس زمان جدید تا روز ۳۱ مرداد فرصت دارند.
تصویر تمدید مهلت ثبت اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به مشکلات ناشی از کرونا و پیش بینی برخی تعطیلات و موفق نشدن برخی فعالان اقتصادی به ثبت اظهارنامه مالیاتی خود اشاره کرد و گفت:ستاد کرونا ثبت مهلت اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای را پیشتر تا پایان تیر ماه اعلام کرده بود.

وی گفت: فعالان اقتصادی ثبت اظهارنامه مالیات سال ۱۳۹۹ خود را در سامانه www.intamedia.ir شتاب بخشی کنند.

وی بیان کرد: ثبت اظهارنامه باعث بهره مندی فعالان اقتصادی در استفاده از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی خواهد شد و کسانی که نسبت به این مهم کوتاهی کنند، مشمول ۳۰درصد از مالیات متعلقه جریمه می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال گذشته ۲هزار نفر از اشخاص حقوقی و پنج هزار مودی بخش املاک اجاره ای در کهگیلویه و بویراحمد اظهارنامه مالیاتی ارائه کردند.

وی خواستار شتاب بخشی روند ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان مستغلات شد و تصریح کرد که خوداظهاری مالیاتی بستر تعامل و بنای اعتماد و همکاری با فعالان اقتصادی است.

میزان درآمدهای مالیاتی سال ۱۳۹۹کهگیلویه وبویراحمد حدود پنج هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

منبع:ایرنا

324781