کرمانشاه

مدیر زراعت کشت و صنعت روغن نباتی ماهیدشت کرمانشاه:

کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور

زراعت سویا و گلرنگ با احداث مزارع الگویی و ترویجی در اراضی شرکت کشت و صنعت ماهیدشت در مناطق کرمانشاه و گیلانغرب برای تقویت دانه‌های روغنی مورد نیاز کشور توسعه می‌یابد.
فردا با حضور امین کیانی برگزار می‌شود؛

نخستین اجتماع جوانان حامی رئیسی در کرمانشاه

نخستین اجتماع جوانان حامی سید ابراهیم رئیسی در شهر کرمانشاه فردا (22خردادماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور گفت: مردم غیور بروجرد نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند و در زمان جنک تحمیلی نیز با ایثار و از خود گذشته خود از کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند؛ اما این منطقه از کشور به دلیل بی مدیریتی‌ها به توسعه و آبادانی نرسیده است.
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: هفت هزار میلیارد تومان از سال ۹۲ تاکنون برای اجرای ۸۵ درصد از ابر پروژه گرمسیری در کشور هزینه شده که به قیمت روز بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش دارد.
یک انتخابات سالم و بدون حاشیه می‌تواند بیانگر قدرت دموکراسی در آن جامعه محسوب شود و به هر میزان که تخلف و جرایم در یک انتخابات افزایش یابد می‌توان به این نتیجه دست یافت که نظام حاکم می‌تواند نظامی فاسد محسوب شود.
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه:

تنها درمرکز استان یک مرکز انتقال خون ثابت فعال است

صالحی‌فر با اعلام برنامه خونگیری سیار در شهرستان‌ استان طی خردادماه جاری، گفت: تیم سیار خونگیری در تاریخ دوم و سی‌ام همین ماه در اسلام‌آباد غرب مستقر خواهند شد.
عضو هیات مدیره انجمن فولاد اعلام کرد:

نایاب شدن فولاد و تاثیر آن بر نرخ قطعات خودرو

چند ماه پیش بود که خبر گم شدن سه تن فولاد به سرعت فضای رسانه ای کشور را در نوردید در این میان یکی از اعضای هیات مدیره انجمن فولاد از سرنوشت نامعلوم ۳ میلیون تن فولاد در زنجیره تولید و صادرات خبر داد.
کارشناس نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

هندوانه، میوه ای با خاصیت ضد سرطانی

هندوانه جزو میوه های فصلی است که طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد، اما هدف مردم از مصرف این میوه تنها تامین آب بدن در روزهای گرم سال است، درحالیکه هندوانه خواص بسیار زیادی دارد.
رئیس اداره طرح و برنامه صمت کرمانشاه:

تسهیلات 650 میلیارد تومانی به واحدهای تولیدی

رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام به واحدهای تولیدی این استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:

کاهش 70 درصدی منابع تامین آب استان

چاه‌ها و چشمه‌های تأمین آب استان کرمانشاه با ۵۰ تا ۷۰ درصد کاهش آبدهی مواجه شده‌ است.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

گام بلند استان در توسعه فرهنگ کتابخوانی

ایجاد، توسعه و تقویت زیربنای‌های حوزه کتاب از جمله کتابخانه های عمومی در طول دوران فعالیت دولت تدبیر و امید، بسترهای لازم را برای دوستی هرچه بیشتر مردم کرمانشاه با یار مهربان فراهم کرده است.