امام جمعه سرپل‌ذهاب:

سعادت جامعه در امر به معروف و نهی ازمنکر است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضامن سلامت و سعادت جامعه و از بین رفتن ریشه فساد و منکر می‌شود.
تصویر سعادت جامعه در امر به معروف و نهی ازمنکر است

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه ،امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضامن سلامت و سعادت جامعه و از بین رفتن ریشه فساد و منکر می‌شود.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و خاندان پاک و مطهر آن حضرت، افزود: فلسفه قیام امام حسین (ع) اصلاح دین امت پیامبر (ص) و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و همین امر نشان می دهد که اجرای این فریضه در جامعه اسلامی چه اهمیتی دارد.

وی اظهار داشت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر امروز در کشور به فراموشی سپرده شده و بیشتر مشکلات کشور به این دلیل است.

حجت الاسلام فاطمی‌نسب ادامه داد: باید شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و نهادها و همچنین در سطح محلات و هیات ها راه اندازی شده و نسبت به احیای این فریضه مهم اقدام شود.

او گفت: اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از آسیب ها و انحرافات اخلاقی و انواع جرایم و بزهکاری ها پاک می کند از این رو باید با تاسی از امام حسین (ع) و خاندان پاک ایشان باید برای احیای آن اقدام کنیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

332037