فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور:

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه

بیمارستان صحرایی برای مداوای بیماران کووید ۱۹ در محوطه بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه راه‌اندازی شد.
تصویر راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه ،بیمارستان صحرایی برای مداوای بیماران کووید ۱۹ در محوطه بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه راه‌اندازی شد.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور روز شنبه در این ارتباط توضیح داد: این بیمارستان برای کسانی که نیاز به بستری ندارند راه اندازی شده و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم استان کرمانشاه است.

امیر «سلیمان طاهری» افزود: هر زمان که تخت های کرونایی بیمارستان ها پر باشد افراد می توانند به این بیمارستان صحرایی مراجعه کنند و به صورت سرپایی آمپول رمدسیویر را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: تعداد بیماران نامحدود و سقفی برای آن مشخص نشده است و از این رو بیماران از همه مراکز درمانی و نیز مطب‌های خصوصی همکاران متخصص عفونی می توانند برای دریافت داروی رمدسیویر به این بیمارستان مراجعه کنند.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور افزود: هم اکنون میانگین مراجعین افراد مبتلا به کرونا به این بیمارستان روزانه ۸۰ تا ۹۰ نفر است.

امیر طاهری گفت: ارتش همواره در تمامی مشکلات و بحران ها در کنار مردم حضور داشته و این بار هم با توجه به شرایط حساس کشور در زمینه کرونا آماده خدمت به مردم است.

به گزارش ایرنا، هزار و ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۳۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس رنگ‌بندی جدید وضعیت ۱۰ شهرستان استان را از ۲۳ مرداد قرمز، یک شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد اعلام کرد.

منبع : مهر

331682