رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

قرارگیری ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به آخرین نقشه رنگ‌بندی استان ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
تصویر قرارگیری ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به آخرین نقشه رنگ‌بندی استان ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

محمودرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: آخرین نقشه به روزرسانی کرونا استان نشان می‌دهد؛ پاوه، کنگاور، سنقرو کلیایی، اسلام‌آباد غرب، صحنه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، هرسین، کرمانشاه و جوانرود قرمز هستند.

وی به وضعیت نارنجی شهرستان روانشر اشاره و بیان کرد: شهرستان‌ها ثلاث‌باباجانی و دالاهو هم همچنان زرد هستند و رنگ آبی هم از خردادماه از استان رخت بربسته.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار نسبت به وضعیت بیمارستان‌های استان، گفت: بیمارستان‌ها پر از بیمار کرونایی هستند، تعداد بیماران بستری کرونا در استان از مرز هزار نفر گذشته است.

وی در ادامه اشاره‌ای به روند واکسیناسیون در استان داشت و افزود: تاکنون بیش از ۵۱۰ دز واکسن در استان تزریق شده که بیش از ۴۰۰ دز آن مربوط به نوبت اول و مابقی مربوط به نوبت دوم است.

منبع: فارس

331689